کد: 7499      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۱ چهارشنبه ۱۳ دي   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۳ شنبه ۱۱ بهمن    تعداد بازدید : 5020

جذب و بازاریابی بین المللی

مدیریت توسعه امور بین المللی

در عصر حاضر، اهمیت تبلیغات و بازاریابی بین­ المللی، با توجه به سرعت روزافزون تولید علم و فناوری، افزایش چشم­گیری داشته است.


بدون شک، زندگی انسان­ها بدون حضور تبلیغات، از بسیاری خدمات ارزشمند محروم می ­شد. اکنون، با توجه به نقش حیاتی تبلیغات در عصر ارتباطات، واحد جذب و بازاریابی بین ­المللی هدف دارد با گسترش حوزه های فعالیت ­های خود، در راستای رشد منظم دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه­ های مختلف، اعم از بومی و بین ­المللی، کمک کند در ادامه، اهداف اصولی و فعالیت ­های فعلی این واحد برشمرده شده ­اند:

اهداف:

  • ایجاد زمینه­ های حضور پررنگ دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه­ ها و مجامع علمی، آموزشی و پژوهشی ملی و بین­ المللی، و هم­چنین فراهم آوردن موجبات شناخته شدن دانشگاه در این عرصه ­ها
  • گسترش جمعیت دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزایش سرعت جذب دانشجویان و هم­چنین جلب نظر متقاضیان بین ­المللی دانشگاه
  • یادآوری تعهد به ارتقاء کیفی و حفظ ارزش­ها و استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق تولید اقلام و مستندات تبلیغاتی با توجه به کیفیت و معیارهای برتر جهانی
  • ایجاد دیدگاه­های تازه و نقطه نظرات مثبت نسبت به عملکرد و فعالیت­های دانشگاه از طریق معرفی دستاوردها و موفقیت­های جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح ملی و بین ­المللی

فعالیت ها:

  • تبلیغات و بازاریابی برای جذب دانشجویان خارجی و افزایش جمعیت دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طریق حضور در پایگاه ­های اینترنتی خارجی و حضور در نمایشگاه­ها و کنفرانس­ های بین ­المللی
  • تولید و انتشار مستندات و اقلام تبلیغاتی بین ­المللی، از طریق انتشار کتابچه­ های تبلیغاتی و بروشورهای متنوع برای اطلاع رسانی، خبرنامه­ی الکترونیکی و چاپی، اعلام اخبار در سایت دانشگاه، درج اطلاعات و برنامه ­های دانشگاه در سایت دانشگاه، درج اطلاعات و برنامه­ های دانشگاه در سایت­های خارجی مختص این کار و نیز از طریق ارسال ایمیل­ های انبوه و هم­چنین تولید اقلام تبلیغاتی
  • نیازسنجی علمی برای بین ­المللی­ سازی دانشگاه، از طریق ارائه ی گزارشات منظم به سایر واحدها، رصد و بررسی وضعیت دانشگاه­های برتر جهان و انجام پروژه­ های علمی-تحقیقاتی
  • جذب نمایندگان بین المللی به منظور تبلیغات و بازاریابی، از طریق انجام تبلیغات در همایش­ها و تبلیغات چاپی
  • برگزاری مراسم و رویدادهای متنوع ویژه­ ی مخاطبین بین ­المللی، از طریق برگزاری مسابقات دانشجویی برای دانشجویان بین ­المللی، برگزاری جشن­ها و گردهمایی ­ها برای مخاطبین بین ­المللی
  • ارتقاء وب سایت معاونت بین الملل در حد استانداردهای بین المللی

ضرورت و اهمیت تبلیغات در رشد کمی و ارتقا کیفی یک سازمان بر کسی پوشیده نیست و این امر برای دانشگاه بنامی هم­چون دانشگاه علوم پزشکی تهران جز با همکاری تمامی واحد­ها اعم از معاونت­ها، مدیریت­ها، دانشکده­ ها، بیمارستان­ها و مراکز تحقیقاتی امکان­پذیر نمی­باشد. امید داریم در این مسیر، با استفاده­ ی بهینه از تمامی ظرفیت­های موجود، بتوانیم جهت ارتقا کیفی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نظام آموزش عالی کشور، با موفقیت گام برداریم.

برای دریافت اطللاعات بیشتر و مشاهده ­ی انتشارات مرتبط با حوزه مذکور به بانک اطلاعات مراجعه و یا با ایمیل­های oia-ic@tums.ac.ir و intl-gsia@tums.ac.ir ارتباط برقرار کنید.

   

 

نظر شما :
captcha
Close