International Congress Form (for Faculty Members)

Before your departure: please fill out this page in English and click save button.

upload files only in PDF files

(save record only when save button is clicked)

 

 

Personal Information
Name:*
 

نام به انگلیسی تایپ شود

Surname:*
 

نام خانوادگی به انگلیسی تایپ شود

School/Research Center:*
 

نام دانشکده یا مرکز تحقیقات محل خدمت طبق حکم استخدامی تعیین گردد

Position:*
 

مرتبه علمی تعیین گردد

copy of your contract*

تصوير آخرين حكم استخدامي امضا شده (فایل pdf آپلود گردد)

 

 
Tel:*
+ - -

در اين فيلد مي بايست از سمت چپ به ترتيب: كد كشور- كد شهر - شماره تلفن درج گردد. مثال: 88912091-21-98

Mobile:*
+ - -

در اين فيلد مي بايست از سمت چپ به ترتيب: كد كشور- كد شهر - شماره تلفن درج گردد. مثال:1111111-912-98

E-mail:*
  

 ایمیل دانشگاهی شما با فرمت tums.ac.ir@.... تایپ گردد

The Abstract that you e-mailed to the Congress Secretary:*

تصویر ایمیل خلاصه مقاله ای که برای دبیرخانه کنگره ارسال شده در قالب pdf درج گردد

The Acceptance that is e-mailed from the Congress Secretary:*

ایمیل پذیرش مقاله که از دبیرخانه کنگره دریافت نموده اید و نوع ارائه مقاله مشخص شده را در قالب  pdf درج نمایید

The presentation:*
 

تعیین ارائه مقاله

 
Title of the Congress:*
 

عنوان همايش را تایپ نمایید

Title of your Abstract:*
 

عنوان خلاصه مقاله را تایپ نمایید

Destination Country:*
 

نام کشور محل برگزاری کنگره را تعیین نمایید

From:*
 

تاريخ شروع كنگره بر اساس پوستر کنگره

To:*
 

تاريخ خاتمه كنگره بر اساس پوستر کنگره

Registration Fee Invoice/Receipt: (if you intend to pay the fee on the congress site, please keep the Receipt and upload on the next page after your trip)*

تصویر فاکتور/رسيد ثبت نام همايش كه در آن مبلغ مشخص است رادر قالب pdf درج نمایید (چنانچه از پرداخت هزينه ثبت نام معاف شده ايد، ايميل و يا نامه مربوطه را پيوست نماييد.) 

e-Ticket:*

بليط الكترونيكي خود را در قالب  pdf درج نمایید

 

Visa:*

ویزا را در قالب  pdf درج نمایید

Mellat Bank Account Number:*
 

شماره حساب بانك ملت خود را تایپ نمایید

 

Please click save button

 

(Before your trip, you can receive your Mission Letter from your department/research center and after 10 days, you can receive your Registration Fee currency from the Office of Vice Chancellor for Global Strategies and International Affairs)

 

When you return, please Login and click edit and fill out the next page

 

 

 

 

Captcha Image
Captcha Text : *

Close