کد: 1287-355583      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ اسفند   تعداد بازدید : 1891

تقدیر از قهرمانان ورزشی معاونت بین‌الملل و عوامل اجرایی نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه‌های برتر ایران

آیین تقدیر از قهرمانان ورزشی معاونت بین‌الملل و عوامل اجرایی نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه‌های برتر ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این مراسم دوشنبه 27 اسفند با حضور دکتر متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و دکتر پورغریب، مدیر تربیت بدنی دانشگاه در سالن  شورای پردیس بین‌الملل برگزار شد.
در آغاز، دکتر پورغریب، مدیرتربیت بدنی دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران در میان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت بیشترین تعداد دانشجویان خارجی را دارد، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر در کنار توجه به مقوله‌های آموزشی و پژوهشی این دانشجویان، در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی نیز گام‌ها مؤثری برداشته شده است.
وی تصریح کرد: پیشنهاد برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه‌های برتر ایران توسط دکتر رحیمی، معاون پیشین دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل ارائه شده بود که با حسن توجه دکتر کردی، معاون بین‌الملل دانشگاه عملیاتی شد.
دکتر پورغریب افزود: این در حالی است که در کنار دانشجویان بین‌الملل در چند سال گذشته شاهد درخشش کارکنان پردیس و معاونت بین‌الملل دانشگاه در عرصه ورزش نیز بوده‌ایم.
مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه، نیروی انسانی را سرمایه هر سازمان و نهادی دانست و از زحمات دکتر متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و مینا حاج ابراهیم، کارشناس معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و دبیر ستاد اجرایی نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه‌های برتر ایران برای برگزاری این رویداد ورزشی قدردانی کرد.
دکتر متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل نیز ضمن تشکر از مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه برای همراهی در برگزاری این المپیاد ورزشی، انگیزه و روحیه دانشجویان بین‌المللی را برای حضور در برنامه‌های ورزشی در کنار دانشجویان ایرانی بسیار قابل‌توجه توصیف کرد.
وی با بیان اینکه هدف از شرکت دانشجویان خارجی در رویدادهای ورزشی افزایش روحیه نشاط و شادمانی و حرکت در راستای اهداف بین‌المللی سازی دانشگاه است، گفت: دانشجویان بین‌المللی بهترین سفیران برای معرفی ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی کشورمان هستند.
در ادامه از مینا حاج ابراهیم، مریم عنبری، محبوبه عنبری، منا شاکر، سمانه زحمت کش، ابوالفضل حیدری، عرفان محمدی، حسن بهرامی، جواد رنجبری، مجتبی نقدی و محمدرضا بهادرخانی، کارکنان معاونت و پردیس بین‌الملل دانشگاه به واسطه کسب مقام‌های برتر در رشته‌های ورزشی دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و فوتبال دستی طی مسابقات درون و برون دانشگاهی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
همچنین در پایان از جمعی از کارکنان پردیس و معاونت بین‌الملل دانشگاه و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به عنوان عوامل اجرایی نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان خارجی کنسرسیوم دانشگاه‌های برتر ایران نیز تقدیر شد.

 

 

 

 

خبر: مهناز وحیدی

عکس: وحید مزاجردی

نظر شما :
captcha
Close