کد: 1287-355618      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين   تعداد بازدید : 1755

برپایی غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه GHEDEX 2019 عمان

غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه GHEDEX 2019 کشور عمان برپا و با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل این نمایشگاه یکشنبه 25 تا سه‌شنبه 27 فروردین  (14 تا 16 آپریل 2019) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد دانشجویی عمان برگزار شد.
نمایشگاه GHEDEX عمان هر ساله به عنوان پلتفرمی برای معرفی تحصیلات عالیه، اعتباربخشی و معرفی فرصت‌های تحصیلی در سطح جهان به دانشجویان عمانی برگزار می‌شود.
نمایشگاه 2019 میزبان 200 موسسه و دانشگاه از بیش از 20 کشور جهان از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، امیرکبیر و صنعتی شریف بود.
دانشگاه علوم پزشکی تهران در قالب غرفه‌ای به معرفی دوره‌های تحصیلات عالیه در سطح بین‌الملل، فرصت‌های تحصیلی، دوره‌های آموزشی در حال برگزاری پرداخت و نمایندگان حاضر در ارتباطی مستقیم با دانشجویان علاقه‌مند نکاتی در خصوص تحصیل در این دانشگاه بیان و به سؤالات آن‌ها پاسخ دادند.
در جریان این نمایشگاه مقامات دولتی، مسئولان و مدیران علمی از کشورها، مؤسسات و دانشگاه‌های مختلف چون حسن البولوشی و خلیل البولوشی، رئیس برنامه‌های تبادل و مسئول رسانه و مارکتینگ دانشگاه نیزوای عمان از غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند و در خصوص مباحثی چون تبادل دانشجویان و برپایی دوره‌های آموزشی به بحث و گفتگو پرداختند.
همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری شاهرودی، سفیر ایران در کشور عمان و موسوی زاده، رایزن فرهنگی سفارت ایران در عمان  نیز ضمن بازدید از غرفه دانشگاه از زحمات مسئولان غرفه و خدمات ارائه شده تشکر و قدردانی کردند.

 

 

 

 

نظر شما :
captcha
Close