کد: 1287-11414      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۴ مهر   تعداد بازدید : 5747

انتصاب جناب آقاي دكتر خردمند به عنوان نماينده رئيس دانشگاه در مجتمع بيمارستاني امام‌خميني(ره)

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: دكتر علي عرب خردمند به عنوان نماينده رئيس دانشگاه در مجتمع بيمارستاني امام‌خميني(ره) و مسئول بازنگري ساختار مجتمع منصوب شد.

 

متن اين حكم به شرح ذيل است.

جناب آقاي دكتر علي عرب خردمند
دانشيار محترم دانشگاه

با سلام و احترام

بيمارستان‌هاي آموزشي دانشگاه مهم‌ترين اركان ادغام آموزش و پژوهش با خدمات درماني هستند و در دانشگاه ما به لحاظ گستردگي و تنوع خدمات درماني پيشرفته داراي اهميت مضاعف مي‌باشند. به همين جهت توجه به نحوه مديريت اين واحدهاي مؤثر در برآيند حركت دانشگاه، ضرورتي غير قابل انكار است.
نظر به سوابق و تجربيات مديريتي در سطوح مختلف و آشنايي به سازوكارهاي اداري مالي و با توجه به مشورت انجام شده با رؤساي محترم بخش‌هاي مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) بدين‌وسيله جنابعالي را به عنوان نماينده رئيس دانشگاه در مجتمع و مسئول بازنگري ساختار مجتمع بيمارستاني امام‌خميني(ره) منصوب مي‌نمايم.
انتظار اينجانب آن است كه ضمن بررسي منابع در مورد ساختار مؤسسات مشابه و با استفاده از نظرات كليه عوامل ذينفع و صاحبان فرآيندهاي مرتبط با مجتمع از جمله رؤساي محترم واحدها، اعضاي محترم هيأت علمي، مديران محترم اداري و مالي، مسئولان محترم دفاتر پرستاري و نيز واحدهاي ستادي مرتبط با بيمارستان شامل معاونت‌هاي توسعه، درمان، آموزشي و پژوهشي و دانشكده پزشكي، ساختار فعلي مجتمع را ارزيابي نموده و با احصاء چالش‌هاي فعلي پيشنهادات اصلاحي را با شواهد مربوطه در مدت سه ماه جهت تصميم گيري به هيأت رئيسه دانشگاه ارائه فرماييد.
بديهي است كليه مسئولان و كاركنان دلسوز مجتمع فعاليت‌هاي روزمره را طبق روال سابق ادامه داده و از هرگونه تلاش براي ارائه خدمت به بيماران نيازمند فروگذار نخواهند كرد.
توفيق جنابعالي را در اين امر خطير كه علاوه بر نتايج مقطعي مي‌تواند با استعانت از خداوند بزرگ تبديل به باقيات صالحاتي از اين دوره مديريت باشد، از درگاه او خواستارم و برايتان سلامت و عزت مسئلت مي‌نمايم.

دكتر علي جعفـريان
سرپرست دانشگاه

 

 

 

 

 


 

 

 

تنظيم خبر: م/ع

نظر شما :
captcha
Close