کد: 1287-331757      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۵ آبان   تعداد بازدید : 1662

بررسی طرح اولیه فرآیند مصاحبه با پذیرفته شدگان پردیس در شورای مدیران معاونت بین الملل

شورای مدیران معاونت بین الملل با بررسی طرح اولیه فرآیند مصاحبه با پذیرفته شدگان جدید پردیس بین الملل دانشگاه، شنبه 4 آبان ماه در سالن شورای این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، این جلسه با حضور دکتر عرب خردمند، معاون بین الملل دانشگاه، دکتر نسل سراجی معاون آموزشی پردیس، دکتر قاسمی، مدیر روابط بین الملل، اعتباربخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل، دکتر رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس، دکتر حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی این معاونت، مهندس همتی، مشاور اجرایی معاونت بین الملل، انصاری پور سرپرست مدیریت بورس ها و مأموریت های آموزشی و عبدالهي سرپرست مديريت شبكه و ارتباطات بين الملل این معاونت برپا شد.
مشاور اجرایی معاونت بین الملل در این نشست با اشاره به اینکه فرآیند مالی و آموزشی پذیرفته شدگان پردیس بین الملل باید در یک راستا باشد، اظهار داشت: طراحی فایلی در سیستم پردیس بین الملل که هم امکان دسترسی کارشناس مالی و هم کارشناس آموزشی مربوطه به آن فراهم باشد، ضروری به نظر می رسد.
مهندس همتی افزود: این اقدام زمینه بررسی وضعیت دانشجویان را در مقاطع مختلف به لحاظ آموزشی و از نظر مالی ایجاد می کند ضمن اینکه امکان رصد فعالیت های دو بخش نیز برای طرفین فراهم خواهد شد.
وی انجام یک تحلیل کامل بر روی وضعیت تحصیلی و آموزشی از نخستین گروه از ورودی های پردیس بین الملل تاکنون را ضروری دانست و بیان داشت: این تحلیل به بررسی وضعیت مراجعان طی 5 سال فعالیت پردیس پرداخته ضمن اینکه به مقایسه شرایط نخستین گروه دانشجویان با پذیرفته گان جدید نیز می پردازد.
معاون بین الملل دانشگاه نیز با تأیید مباحث مطرح شده در این بخش اظهار داشت: در شرایط فعلی بهترین راهکار سپردن مسئولیت بخش مالی سیستم سما به واحد درآمد مدیریت مالی معاونت بین الملل است.
دکتر عرب خردمند تصریح کرد: در این باره باید رابطه میان امور مالی و آموزش بصورت آنلاین قابل رویت برای معاونت آموزشی پردیس و قابل انجام در واحد درآمد معاونت بین الملل دانشگاه باشد.
دکتر حسینی سده مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین الملل نیر موضوع تکمیل ظرفیت دانشکده های پردیس را مطرح کرد و گفت: در صورت پذیرش و اجرای این طرح، پذیرش دانشجویان پردیس بین الملل در دو مرحله انجام شده و تعداد دانشجویان مورد نظر جذب خواهند شد.
در ادامه با پیشنهاد مشاور اجرایی معاونت بین الملل مقرر شد، تبادل اطلاعاتی مورد نظر در این باره با سازمان سنجش کشور انجام و راهکاری مناسب اتخاذ شود.
همچنین در پایان با هدف ابلاغ شرح وظایف بخش های مختلف معاونت بین الملل، گزارشی در قالب اسلاید توسط سرپرست مدیریت بورس ها و مأموریت های آموزشی ارائه شد.

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سايت: م/ع

نظر شما :
captcha
Close