کد: 1287-331806      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۲ آبان   تعداد بازدید : 2315

ارائه پیشنهاد تدوین استراتژی های بین المللی در شورای مدیران معاونت بین الملل دانشگاه

شورای مدیران معاونت بین الملل دانشگاه با طرح شرح وظایف تدوین شده مدیریت ها و بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی این معاونت شنبه 11 آبان ماه در سالن شورای معاونت بین الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل، دکتر جبرئیل نسل سراجی، معاون آموزشی پردیس بین الملل، دکتر محمدرضا هادیان، معاون پژوهشی پردیس بین الملل، دکتر رحیمی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل، مهندس همتی مشاور اجرایی معاونت بین الملل، دکتر صادق قاسمی، مدیر روابط بین الملل، اعتباربخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل، دکتر عنایت الله شعبانی، مدير توسعه امور بين المللي معاونت بين الملل و رویا انصاری پور سرپرست مديريت بورس ها و مأموريت هاي آموزشي این معاونت به بررسی اهم موضوعات این نشست پرداختند.
دکتر صادق قاسمی مدیر روابط بین الملل، اعتباربخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل، در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه مالزی درخواست تهیه و ارسال راهنمای سال جدید را مدتی پیش برای این معاونت فرستاده است، اظهار داشت: با توجه به اطلاعاتی که کم و بیش توسط دانشکده ها در اختیار ما قرار گرفته است، این راهنما هنوز تکمیل نشده که امیدواریم ظرف 20 روز آینده آماده ارسال باشد.
وی همچنین با اشاره ضرورت پیشنهاد برگزاری نشستهای مشترک با معاونان بین الملل در راستای انجام هماهنگی های لازم در حوزه بین الملل را مطرح کرد و گفت: در هر نشست با حضور معاونان بین الملل یک موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا بدین صورت تکلیف مسائل مختلف در حوزه بین الملل مشخص شود.
معاون آموزشی پردیس بین الملل نیز برگزاری نشست با معاونان بین الملل دانشکده ها را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: حضور کارشناسان زیرمجموعه معاونت های بین الملل با توجه به اهمیت مباحث قابل طرح، در این نشستها ضروری به نظر می رسد.
دکتر نسل سراجی افزود: به نظر می رسد تا مشکلات اجرایی در حوزه بین الملل مراکز و دانشکده ها حل نشود، مسائل پیش رو در جای خود باقی است.
دکتر قاسمی مدیر روابط بین الملل، اعتباربخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل نیز در بخش دوم صحبتهای خود بر طراحی و تشریح سیاست ها و استراتژی های بین المللی به منظور اجرا در واحدهای زیر مجموعه تأکید کرد.
گفتنی است این نشست با ارائه اسلاید شرح وظایف تدوین شده مدیریت های معاونت بین الملل توسط سرپرست مدیریت بورس ها و مأموریت های آموزشی به کار خود پایان داد.

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سايت: م/ع

نظر شما :
captcha
Close