کد: 1287-331886      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ شنبه ۱۸ آبان   تعداد بازدید : 5504

ثبت نام اولیه و مصاحبه با داوطلبین رشته داروسازی پردیس بین الملل دانشگاه

فرآیند ثبت نام اولیه و مصاحبه داوطلبین جدید پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، صبح امروز با پذیرش داوطلبین رشته داروسازی در محل آمفی تئاتر ستاد مرکزی و ساختمان پردیس بین الملل دانشگاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، تشریح فرآیندهای عملیاتی پیش روی داوطلبین پردیس بین الملل با حضور مهندس همتی، مشاور اجرایی معاونت بین الملل، دکتر شریف زاده، رئیس دانشکده داروسازی، دکتر اکبری جور، معاون بین الملل دانشکده داروسازی، دکتر نسل سراجی، معاون آموزشی پردیس بین الملل، دکتر رحیمی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل، دکتر سادات ابراهیمی، رئیس دانشکده داروسازی پردیس بین الملل و دکتر منصف اصفهانی، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل صورت گرفت.
دکتر جبرئیل نسل سراجی به عنوان نخستین سخنران با اشاره به اینکه مقطع علوم پایه تا اطلاع ثانوی در کیش پابرجاست، اظهار داشت: زیرساختهای جزیره کیش فرهنگی و تفریحی است و دانشجویان در گام نخست باید بدانند که برای فعالیتهای آموزشی وارد این جزیره می شوند و نباید بیش از حد جذب فضاهای تفریحی شوند.
معاون آموزشی پردیس بین الملل افزود: اساتیدی که امور آموزشی دانشجویان پردیس بین الملل را برعهده دارند از دانشگاه مادر هستند بنابراین آموزش دانشجویان از سطح کیفی مناسبی برخودار بوده و انتظارات نیز در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
وی با تأکید بر اینکه پس از فرآیند ثبت نام و مصاحبه در نهایت 50 داوطلب انتخاب و به سازمان سنجش و آموزش کشور معرفی خواهند شد، بیان داشت: انتخاب داوطلبان براساس ضریبی است که به نمره دیپلم و کنکور آنها داده می شود و تمامی تلاش ما این است که حق هیچ داوطلبی تضییع نشود.
دکتر نسل سراجی موفقیت دانشجویان در پایان دوران علوم پایه را منوط به جدی گرفتن تحصیل و تلاش هدفمند دانست.
دکتر رحیمی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل نیز ضمن خیرمقدم به داوطلبین به تشریح فعالیت های این معاونت پرداخت و گفت: بحث اصلی در این زمینه تشکیل کانون های دانشجویی است که به طور حتم فعالیت در این زمینه لطمه ای به درس خواندن دانشجویان وارد نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: عضویت دانشجویان در این کانون ها زمینه ساز پرشدن صحیح اوقات فراغت و افزایش روحیه نشاط و شادابی آنها می شود.
معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل ادامه داد: همچنین دفتر مشاوره و راهنمایی با هدف افزایش مهارتهای زندگی و کاهش مشکلات دوران تحصیل، آماده خدمات رسانی به دانشجویان است.   
دکتر رحیمی با بیان اینکه در جزیره کیش با محدودیت هایی در زمینه اختصاص خوابگاه به دانشجویان روبرو هستیم، اظهار داشت: هم اکنون مشکلی از بابت اختصاص خوابگاه به دختران نداریم و داوطلبین متقاضی در صورت علاقمندی به استفاده از خوابگاه، امروز باید پیش ثبت نام خود را انجام دهند.
مشاور اجرایی معاونت بین الملل نیز تشریح فرآیند ثبت نام اولیه و مصاحبه با داوطلبین را در دستور کار خود قرار داد و گفت: فرآیندی که امروز پیش رو دارید در قالب چهار ایستگاه دریافت مدارک، کنترل و بررسی مستندات، مصاحبه حضوری، پرداخت هزینه های آموزشی و کنترل نهایی انجام خواهد شد.
مهندس همتی اضافه کرد: همچنین پردیس بین الملل دانشگاه برای سومین سال در قالب این فرآیند طرح های زبان خارجه و سلامت را به منظور سنجش میزان تسلط داوطلبین به زبان انگلیسی و بررسی سلامت روان آنها اجرایی می کند.
وی همچنین به داوطلبان و خانواده های آنها آشنایی با خدمات دانشجویی پردیس بین الملل را در بازه زمانی پیش بینی شده، پیشنهاد کرد و یادآور شد: همکاران ما در پردیس بین الملل ضمن همراهی داوطلبان در تمامی مراحل پیش رو، آماده معرفی خدمات دانشجویی هستند.

 

  مشاهده گالري تصاوير

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج خبر در سایت: معصومه عبدالهی

نظر شما :
captcha
Close