کد: 1287-331922      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۰ آبان   تعداد بازدید : 3277

مصاحبه با داوطلب تحصیل در پردیس بین الملل/پردیس بین الملل انگیزه ادامه تحصیل در کشور را افزایش می دهد

داوطلب تحصیل در پردیس بین الملل دانشگاه، تعاملات بین المللی و تحصیل دانشجویانی از کشورهای مختلف در پردیس را زمینه ساز ادامه تحصیل در ایران به جای خارج از کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، پیرو آغاز فرآیند ثبت نام اولیه و مصاحبه با داوطلبین پردیس بین الملل دانشگاه، متن مصاحبه با مهدیس اصلانی یکی از داوطلبین رشته دندانپزشکی را در ادامه آمده است.

ضمن معرفی خودتان بفرمایید از چه طریق با پردیس بین الملل دانشگاه آشنا شدید؟

مهدیس اصلانی هستم،خوشبختانه دوستانی دارم که هم اکنون دانشجوی رشته های دندانپزشکی و داروسازی پردیس بین الملل هستند و اطلاعات لازم را در اختیار من قرار دادند.

چه دلایلی انگیزه شما را برای تحصیل در این مرکز بالا برده است؟

پیش از آشنایی با پردیس بین الملل قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشتم که با بررسی جنبه های بین المللی و تعاملاتی که پردیس در زمینه تحصیل دانشجویان خارجی انجام دارد، تصمیم خود را عوض کردم.

فرآیند ثبت نام  اولیه و مصاحبه با داوطلبین را چگونه ارزیابی می کنید؟

پیش از شرکت در این فرآیند اطلاعات مناسبی را از طریق سایت پردیس به دست آورده بودم که خوشبختانه توضیحات کامل و برنامه ربزی شده ای که ارائه شد در تکمیل اطلاعات و کاهش استرسی که از قبل داشتیم، موثر بود.

چرا از میان رشته های پردیس بین الملل دانشگاه، متقاضی تحصیل در رشته دندانپزشکی هستید؟

پدرم دندانپزشک است و به این واسطه امکان آشنایی نزدیک با این رشته از مدتی پیش برای من فراهم شد بنابراین با اطلاع کافی به سراغ این رشته آمده ام.

و حرف پایانی....؟

امیدوارم با توجه به علاقمندی که به این رشته دارم موفق به ادامه تحصیل در پردیس بین الملل دانشگاه شوم تا از آموزش های کارآمد و مفید اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران نهایت استفاده را ببرم.

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج خبر در سایت: معصومه عبدالهی

 

نظر شما :
captcha
Close