کد: 1287-332027      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ دوشنبه ۴ آذر   تعداد بازدید : 5170

انتصاب دكتر حسن زاده به سمت سرپرست معاونت آموزشي پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهران

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: طي حكمي از سوي معاون آموزشي دانشگاه، دكتر حسن زاده به سمت سرپرست معاونت آموزشي پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهران منصوب شد.

دكتر محمد جليلي معاون آموزشي دانشگاه، طي حكمي دكتر غلامرضا حسن زاده را به سمت سرپرست معاونت آموزشي پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهران منصوب كرد. 
متن حكم بدين شرح است: 

جناب آقاي دكترغلامرضا حسن زاده قيه قشلاقي 
استاد محترم گروه آموزشي آناتومي دانشكده پزشكي 


با سلام و احترام؛ 


توسعه و روند رو به رشد پرديس بين الملل در كنار فعاليت هاي بين المللي سازي دانشگاه در پرتوي فعاليت مديران اجرايي و همكاران عزيز و به پشتوانه حمايت اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه چشمگير و تحسين برانگيز است. 
اكنون در شرايطي قرار داريم كه گسترش ابعاد فعاليت پرديس بين الملل در زمينه جذب دانشجوي داخلي و حضور در عرصه بين المللي از طريق تبادلات دانشجو و اساتيد و تقويت ارتباطات بين دانشگاهي با دانشگاه هاي معتبر جهان، افق آينده دانشگاه را در عرصه بين المللي رقم مي زند و در همين راستا استفاده از استانداردهاي بين المللي در فرآيند آموزش دانشجويان به عنوان تجربه اي نو در فرآيندهاي آموزشي دانشگاه در دستور كار قرار گرفته است و به منظور پاسخگويي به موقع به نيازهاي بين المللي در حوزه آموزش علوم پزشكي، جهشي ديگر در ماموريت بين المللي سازي دانشگاه در ابعاد مختلف آن ضروري و اجتناب ناپذير است. 
لذا نظر به تجربيات و سوابق علمي و اجرايي و بنا به پيشنهاد معاون محترم بين الملل دانشگاه، بدينوسيله جنابعالي را به سمت سرپرست معاونت آموزشي پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشكي تهرانمنصوب مي نمايم. 
رجاي واثق دارم با حفظ فعاليت هاي آكادميك خود، منشاء توفيقات بيشتر در مسئوليت محوطه و پيشبرد اهداف دانشگاه خواهيد بود. 

دكتر محمد جليلي 
معاون آموزشي دانشگاه 

 

تهيه و تنظيم: روابط عمومي دانشگاه
درج در سايت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
Close