کد: 1287-332060      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۱ آذر   تعداد بازدید : 4439

آیین تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید آموزشی و دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل دانشگاه برگزار شد

آیین تودیع و معارفه دکتر نسل سراجی و دکتر حسن زاده معاونان سابق و جدید آموزشی پردیس بین الملل و دکتر رحیمی و دکتر شکوری گرگانی معاونان پیشین و جدید فرهنگی و دانشجویی پردیس بین الملل دانشگاه 10 آذر در سالن شورای پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، این مراسم در قالب جلسه هیئت رئیسه پردیس بین الملل با حضور دکتر عرب خردمند، معاون بین الملل دانشگاه، دکتر نسل سراجی، معاون سابق آموزشی پردیس بین الملل، دکتر هادیان، معاون پژوهشی پردیس بین الملل، دکتر حسن زاده معاون جدید آموزشی پردیس بین الملل، دکتر رحیمی، معاون سابق دانشجويي و فرهنگي پردیس بین الملل، دکتر شکوری گرکانی، معاون جدید دانشجويي و فرهنگي پردیس بین الملل، دکتر امامی، رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین الملل،  دکتر پورهاشمی، رئیس دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل، دکتر سادات ابراهیمی، رئیس دانشکده داروسازی پردیس بین الملل، دکتر قاسمی، مدیر روابط بین الملل، اعتباربخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل، مهندس همتی، مشاور اجرایی معاونت بین الملل، دکتر حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیانی معاونت بین الملل، دکتر شعبانی، مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل، دکتر یزدانی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل، دکتر منصف اصفهانی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل و دکتر بحرالعلوم، کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل برپا شد.

دکتر عرب خردمند، معاون بین الملل دانشگاه در این آیین ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های مثبت و اثربخش دکتر نسل سراجی در مدت تصدی معاونت آموزشی پردیس بین الملل گفت: اشرافی که دکتر سراجی از ابتدای امر بر امور آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه داشته اند در کنار کسب محبوبیت، زمینه ساز پیشرفت چشمگیر این حوزه و از میان برداشتن چالش ها و مشکلاتی شد که در گام های نخستین با آن روبرو بودیم.

وی با اشاره به اینکه رصد کردن فعالیت های دانشجویانی که دو سال از تحصیل خود را در کیش و مابقی را در تهران سپری می کنند، کار ساده ای نیست، اظهار داشت: سابقه موفق و درخشان دکتر سراجی و راهکارهای موثرشان در طول این دوران راهگشا و بسیار امیدبخش بوده است.

رئیس پردیس بین الملل دانشگاه همچنین با تشکر و تقدیر از زحمات دکتر رحیمی و دکتر بحرالعلوم در امور دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل افزود: با حضور این دو بزرگوار مسائل فرهنگی و دانشجویی در کیش به خوبی پیشرفت کرده است.

دکتر عرب خردمند تصریح کرد: با توجه به ادامه فعالیت دکتر رحیمی در دانشگاه ایران و نبود مرزبندی میان دو دانشگاه، امیدواریم در فرصت های آتی نیز بتوان از تجربیات و دستاوردهای آنها استفاده کرد.

دکتر نسل سراجی نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از معاون بین الملل دانشگاه، مدیران ستادی، روسای دانشکده ها و تمامی پرسنل پردیس بین الملل دانشگاه، گفت: اگر در این مدت موفقیتی به دست آمده جز با همکاری و همراهی همه دوستان و همکاران امکان پذیر نبوده است.

معاون سابق آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه ضمن مقایسه شرایط آموزشی و پژوهشی پردیس از ابتدا تا تاکنون افزود: هم اکنون نخستین گروه از دانشجویان رشته داروسازی پردیس در حال فارغ التحصیلی هستند و گروه اول دانشجویان دندانپزشکی نیز اسفندماه به جمع فارغ التحصیلان می پیوندند.

وی تأکید کرد: در حوزه آموزشی پردیس بین الملل برنامه ریزی های لازم انجام شده و قطعاً با حضور دکتر حسن زاده این برنامه ها به قوت خود ادامه خواهد یافت.

دکتر رحیمی نیز آشنایی و همکاری با مسئولان و فعالان دانشگاه علوم پزشکی تهران را از نقاط قوت ادغام این دانشگاه و دانشگاه ایران اعلام کرد و بیان داشت: این فرصت زمینه ساز تبادل دانش و اطلاعات میان دو دانشگاه شد که امیدوارم مستدام بماند.

معاون اسبق دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل از تلاش ها و فعالیت های دکتر بحرالعلوم در جزیره کیش و تمامی همکاران و همراهان در کیش و تهران تقدیر بعمل آورد.

دکتر بحرالعلوم، کارشناس مسئول امور دانشجویی و فرهنگی شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل با قدردانی از برگزاری این آیین توجه همه مسئولان و دست اندرکاران را به مسائل اسلامی و معارف دینی و اهمیت این مباحث برای پزشکان آینده کشورمان جلب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با انجام فعالیت هایی چون راه اندازی کانونهای دانشجویی و حمایت از تیم های ورزشی در جزیره کیش به موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی دست یافتیم که امیدوارم مورد قبول درگاه پروردگار قرار گیرد.

در پایان این مراسم با حضور پرسنل پردیس بین الملل از زحمات دکتر نسل سراجی، دکتر رحیمی و دکتر بحرالعلوم با تقدیم لوح و هدیه ای نفیس تقدیر شد.

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج خبر در سایت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
Close