کد: 1287-332162      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ شنبه ۲۳ آذر   تعداد بازدید : 2616

جلسه آشنايي با فعاليت هاي جمعيت امام علي (ع) در معاونت بين الملل برگزار شد

جلسه آشنايي با فعاليت هاي جمعيت امام علي (ع)، چهارشنبه 20 آذر ماه در معاونت بين الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد...

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، دکتر شعبانی مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل، خانم رحيمي از موسسان جمعيت امام علي (ع) و تانيا آزادي كارشناس معاونت بين الملل دانشگاه در این جلسه حضور داشتند.

در اين جلسه شيوه هاي متفاوت حمايت از جمعيت و خانواده هاي آسيب ديده بحث و بررسي شد که از آن جمله می توان به فعاليت هاي جمعيت توليد كيف هاي دوستدار محيط زيست از سوي زنان سرپرست خانوار و تحت حمايت اشاره کرد.

جمیعیت مستقل امام علی (ع) با دانشگاه هاي مهم ديگري چون دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، دانشكده دندانپزشكي، دانشگاه شريف و دانشكده مديريت و كارآفريني است همچنین این جمعیت با بيمارستان هایی چون مجتمع بيمارستاني امام خميني و مركز طبي كودكان در ارتباط هستند و خدمات پزشكي به كودكان و خانواده هاي آسيب ديده معرفي شده از سوي جمعيت ارائه مي دهند.

جمعیت مستقل امام علی (ع) نخستین دفتر رسمی دانشگاهی خود را به عنوان نخستین سازمان دانشجویی فعال در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه صنعتی شریف تهران برپا کرده است.

این جمعیت در سال 1378 پس از ثبت رسمی در وزارت کشور، به عنوان یک سازمان مردم نهاد مستقل شناخته شد و سپس فعالیت خود را به دیگر دانشگاه های کشور گسترش داد.

گفتنی است اعضای جمعیت در سال 1384 نخستین دفتر رسمی مردمی جمعیت را در جنوب شهر تهران و در محله مولوی افتتاح کردند و در سال 2010 میلادی، این جمعیت موفق به کسب مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد ECOSOC شد.

خبرنگار:روابط عمومی معاونت بین الملل
درج خبر در سایت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
Load More...
Close