کد: 1287-332332      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۱ دي   تعداد بازدید : 1995

اعلام زمان و مکان برگزاری کارگاه آموزش نرم افزار مديريت اطلاعات End Note X7 توسط معاونت پژوهشی پردیس بین الملل

معاون پژوهشی پردیس بین الملل از برگزاری كارگاه آموزش نرم افزار مديريت اطلاعات End Note X7 در تاریخ 18 دی ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دکتر هادیان معاون پژوهشی پردیس بین الملل با بیان این مطلب گفت: اين كارگاه که ارتقاي توانمندي هاي دانشجويان مقطع تحصيلات تكميلي (به خصوص دكتراي تخصصي) و پژوهشگران جوان را هدف اصلی خود قرارداده، 18 دی ماه از ساعت 9 لغایت 16 در محل ستاد مرکزی پردیس بین الملل برگزار خواهد شد.

وی افزود: كارگاه مذكور آموزش هاي لازم را جهت استفاده از اين نرم افزار براي تهيه مقاله، پايان نامه، پروپوزال و كتاب به دانشجويان ارائه مي كند، ضمن اینکه در پایان کارگاه گواهی نامه ای توسط معاونت پژوهشی پردیس اعطا خواهد شد.

معاون پژوهشی پردیس بین الملل تصریح کرد: مدرس کارگاه آموزش نرم افزار مديريت اطلاعاتEnd Note X7 آقای مرتضی همت مدرس برگزاری این کارگاه ها در دانشگاه تهران خواهد بود.

دکتر هادیان با اشاره به اینکه نرم افزار مديريت اطلاعات كاربردهاي مختلفي چون انجام كامل ترين بررسي منابع (Literature Review) براي پروپوزال، كتاب، مقاله و پايان نامه را دارد، اظهار داشت: همچنین از طریق این نرم افزار امكان نوشتن يا ويرايش منابع پروپوزال، مقاله، كتاب و پايان نامه با سرعت و دقت بالا، وارد كردن منابع به متن پروپوزال، مقاله، كتا ب و پايان نامه و وارد كردن خودكار آنها به فهرست منابع در انتهاي سند يا فصل با يك كليك نيز به وجود می آید.

این مقام مسئول ادامه داد: انجام بهترين طبقه بندي براي دسترسي به منابع و مطالعه آنها، جستجوي آسان منابع پژوهشي مورد استفاده و پيدا كردن متن كامل (Full Text) مقالات در کنار تغيير فرمت منابع مقاله براساس مجلات مختلف با يك كليك، جستجوي آنلاين و طبقه بندي اشكال، جداول و ساير فايلها نيز از طريق كاربرد نرم افزار مديريت اطلاعات امكانپذير است.

علاقمندان مي توانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط ثبت نام به امور کارگاه ها در وب سایت معاونت پژوهش پردیس بین الملل به آدرس http://gsia.tums.ac.ir/ic_pazhohesh مراجعه کنند.

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج خبر در سایت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
Load More...
Close