کد: 1287-333327      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲۵ دي   تعداد بازدید : 2979

دکتر خردمند معاونت های بین الملل دانشکده ها را بازوان بین المللی سازی دانشگاه دانست

دکتر عرب خردمند در برنامه اجلاس معاونین بین الملل دانشکده ها گفت: سال 93 در بودجه تفصیلی دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع بودجه بخش بین الملل به صورت فصلی جداگانه تعریف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: تبیین موضوع بین المللی سازی در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده و امروز به خوبی شاهد پيشبرد این هدف در سطح دانشکده های مختلف هستیم.

وی از معاونتهای دانشکده ها به عنوان بازوان بین المللی سازی دانشگاه یاد کرد و تصریح کرد: توجه ویژه به مسیر بین المللی سازی ارتقاء دانشگاه را در سطوح مختلف به همراه خواهد داشت به ویژه اینکه نگاه مثبت را سرلوحه حرکت در این مسیر قرار داد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در جمع بندی  نشست معاونین بین الملل دانشکده ها افزود: ارتباط با وزارت امور خارجه که از سوی معاونین حاضر مورد تأکید قرار گرفت در قالب پروژه EducationIRAN وارد مراحل قابل قبولی شده است.

دکتر عرب خردمند با بیان اینکه EducationIRAN یک پروژه ملی است که با ابتکار دانشگاه علوم پزشکی تهران و با محوریت وزارت امور خارجه پیگیری می شود، ادامه داد: هدف همکاری با وزارت امور خارجه به منظور انجام اقداماتی است که به جذب دانشجویان خارجی بیانجامد.

این مقام مسئول در خصوص بودجه بخش بین الملل و مشکلات معاونت های دانشکده ها در این بخش اظهار داشت: قرار است سال 93 در بودجه تفصیلی دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع بودجه بخش بین الملل به صورت فصلی جداگانه تعریف شود.

معاون بین الملل دانشگاه نقطه نظرات ارائه شده از سوی معاونین بین الملل دانشکده ها در خصوص نحوه پرداخت حق التدریس اساتید را مورد توجه قرار داد و گفت: این فرآیند پیش از تشکیل معاونت های بین الملل در دانشکده ها به همین شکل انجام می شد که امیدواریم با در نظر گرفتن بودجه بخش بین الملل، بخشی از مشکلات در این حوزه حل شود.

دکتر عرب خردمند این نشست را برای پاسخگویی به سوالات معاونین بین الملل فرصت کمی دانست و در پایان خاطرنشان کرد: در جلساتی که تلاش می شود به صورت منظم با حضور معاونین بین الملل برگزار شود موضوعات مختلفی چون جذب دانشجویان خارجی، رتبه بندی دانشگاه و مشخص شدن سهم دانشکده ها در این بخش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

خبرنگار: مهناز وحيدي
درج خبر در سایت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
Close