کد: 1287-333577      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ دوشنبه ۷ بهمن   تعداد بازدید : 2393

دیدار جمعی از دانشجویان خارجی با مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل دانشگاه

مدير توسعه امور بين المللی معاونت بين الملل، دوشنبه 7 بهمن ماه با جمعی از دانشجویان بین الملل دانشگاه دیدار و از نزدیک در جریان دیدگاه ها و نقطه نظرات آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، در این نشست دانشجویان ضمن ابراز خرسندی از وضعیت آموزشی و خوابگاه ها، کاهش سرعت اینترنت در برخی از ساعات روز و زمانبر بودن چرخه تصویب پروپوزال دانشجویان را به عنوان مهم ترین مشکلات مطرح کردند.

مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل ضمن تأیید بخشی از مشکلات موجود، اظهار داشت: پیشنهاد می کنم نماینده ای از میان دانشجویان به منظور انتقال مشکلات و تسریع در حل مسائل پیش رو انتخاب شود.

دکتر شعبانی به برگزاری نشست مشترکی با سفرای کشورهای مختلف در نوروز سال آتی اشاره کرد و بیان داشت: در حاشیه این نشست نمایشگاهی برگزار خواهد شد که از شما دانشجویان دعوت می شود به عنوان نماینده کشورتان مسئولیت غرفه های مختلف آن را برعهده گیرید.

وی تصریح کرد: پرسشنامه رضایتمندی دانشجویان خارجی نهایی شده و از شما می خواهیم با توجه به اینکه اطلاعات محرمانه می ماند به صورت صادقانه به پرسشهای مطرح شده در زمینه های آموزشی، پژوهشی، رفاهی و دانشجویی پاسخ دهید.

مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل در ادامه از ایجاد شبکه همکاری های بین المللی میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران خبر داد و افزود: این شبکه تحت عنوان UTUMS امکان فعالیتهای مشترک بین المللی را فراهم می کند.

دکتر شعبانی ادامه داد: به منظور تعامل مناسب و دوستانه با دانشجویان قسمتی در وب سایت در نظر گرفته شده که می توانید اخبار، اطلاعات، عکس و موضوعات مورد علاقه تان را در آنجا منتقل کنید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین معاونت بین الملل از همکاری دانشجویان خارجی در حوزه هایی که توانمندی آن را دارند و یا مورد علاقه آنها است، استقبال می کند.

در پایان این نشست دکتر شعبانی گفت: مشکل اینترنت دانشجویان ظرف کمترین زمان ممکن حل خواهد شد ضمن اینکه مسائل آموزشی نیز با هدف بررسی و ارائه راهکار به معاونت آموزشی پردیس بین الملل منتقل می شود.

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سايت: معصومه عبدالهي

نظر شما :
captcha
Close