کد: 1287-333783      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۶ بهمن   تعداد بازدید : 4774

آیین ثبت نام دانشجویان جدید الورود پردیس بین الملل دانشگاه 25 و 26 بهمن ماه برگزار می شود

معاون آموزشی پردیس بین الملل از اجرای برنامه عملياتي ثبت نام دانشجويان جديد الورود (بهمن 92) پرديس بين الملل دانشگاه علوم پزشکي تهران در روزهای 25 و 26 بهمن ماه در سالن همايشهاي بين المللي كيش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، دکتر غلامرضا حسن زاده با اعلام این خبر گفت: بیش از 150 دانشجو در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی طی این دو روز ثبت نام می شوند.

وی با اشاره به اینکه 25 بهمن ماه برنامه کارگاه هاي آموزشي روش مطالعه و یادگیری در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: دانشجویان به منظور استفاده مناسب از این کارگاه ها به گروه های مختلف تقسیم شده و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت دانشگاه، قوانین و شیوه های آموزشی در اختیار آنها قرار می گیرد.

معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه تصریح کرد: در روز دوم نیز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاون بین الملل دانشگاه، روسای دانشکده ها، اساتید پیشکسوت و جمعی از مسئولان آیین افتتاحییه برگزار خواهد شد.

دکتر حسن زاده ادامه داد: همچنین در این مراسم مسايل دانشجویي و فرهنگی توسط دکتر شكوري معاون دانشجویی- فرهنگی پردیس بین الملل انجام می شود.

وی با بیان اینکه روز دوم همچنین امکان تعامل روسای دانشکده ها با دانشجویان سه رشته فراهم می شود، بیان داشت: به دلیل همراهی والدین با دانشجویان و اهمیت آشنایی آنها با مسائل مختلفی که فرزندانشان در دوران تحصیل با آن روبرو هستند، جلسه های تخصصي روسا و معاونان آموزشی دانشکده ها برگزار می شود.

معاون آموزشی پردیس بین الملل افزود: تلاش شده تمامی دانشجویان دختر از امکانات خوابگاه پردیس بین الملل دانشگاه در کیش برخوردار شوند.

دکتر حسن زاده با تأکید بر اینکه بلافاصله بعد از مراسم افتتاحیه کلاس­ها­ی ترم جدید دانشجویان جدیدالورود در کیش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دانشجویان ورودی 92 پردیس بین الملل دانشگاه طبق کریکولوم دانشکده های مادر از آموزش های لازم بهره مند خواهند شد.

گفتنی است پردیس بین الملل دانشگاه از بهمن ماه 86 نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کرده و هم اکنون بیش از یک هزار و 300 دانشجو در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی مشغول به تحصیل هستند.

خبرنگار: مهناز وحيدي
درج خبر در سایت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
Close