کد: 1287-334061      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۳۰ بهمن   تعداد بازدید : 1752

هجدهمين شوراي پژوهشي پرديس بين الملل دانشگاه برگزار شد

هجدهمين شوراي پژوهشي پرديس بين الملل دوشنبه 21 بهمن ماه در محل ستاد مرکزی پردیس بین الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، دکتر عرب خردمند، معاون بین الملل دانشگاه، دکتر یونسیان، معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر هادیان، معاون پژوهشی پردیس بین الملل، دکتر شکوری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل، دکتر پورهاشمی، رئیس دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل و دکتر یزدانی، معاون آموزشی و پژروهشی دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل در این نشست حضور داشتند.
در این نشست زمان دقیق برگزاری دوره سوم و چهارم کارگاه EndNote X7 ویژه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل اعلام شد.
راهنماي ثبت اطلاعات پايان نامه در پژوهشيار نیز که با توجه به ضروت و اهميت درج اطلاعات پايان نامه ها در این سیستم تهیه شده، در این نشست ارائه شد.
این راهنما که توسط معاونت پژوهشی پردیس بین الملل آماده شده نحوه ثبت اطلاعات پايان نامه برای تمامی دانشجويان و پژوهشگران جوان را بر روي وب سايت http://gsia.tums.ac.ir/ic_pazhohesh بیان کرده است.
همچنین گزارش ميزان پيشرفت كار پروژه راه اندازي سامانه مديريت اطلاعات پژوهشي پرديس بين الملل که تاکنون چارچوب عملیاتی آن مشخص شده نیز به اطلاع حاضران رسید.
گفتنی است در هجدهمین جلسه شورای پژوهشی 9 طرح تحقیقاتی مطرح شده از سوی دانشكده‌ ها (پزشكي، دندانپزشكي، داروسازي، مركز تحصيلات تكميلي) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سايت: معصومه عبدالهي

نظر شما :
captcha
Close