کد: 1287-334064      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۳۰ بهمن   تعداد بازدید : 2612

جشن روز بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور سفرا و دانشجویان خارجی برگزار می شود

نشست مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل و جمعی از دانشجویان خارجی در راستای برگزاری نمایشگاه جانبی برنامه روز بین الملل دانشگاه و برپایی نشست با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی به مناسبت نوروز در محل سالن شورای معاونت بین الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، این نشست چهارشنبه 23 بهمن ماه با حضور دکتر عنایت الله شعبانی، مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل، طناز آزادی، علیرضا جعفری و آریا رحیمی گل خندان از کارشناسان بین الملل این معاونت و 10 نفر از دانشجویان خارجی به نمایندگی از کشورهای مختلف برگزار شد.
د ابتدای این نشست دکتر شعبانی با اشاره به برگزاری این برنامه در تاریخ 14 اسفندماه، اظهار داشت: با توجه به حضور جمع کثیری از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف، حضور فعال دانشجویان خارجی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل تصریح کرد: این جشن دارای جنبه¬های فرهنگی و اجتماعی در درجه اول و جنبه¬ تحصیلی در وهله دوم است.
دکتر شعبانی افزود: دانشجویان می توانند موارد مختلفی چون عکس، فیلم های کوتاه و حتی مواد غذایی مربوط به کشور خود را به نمایش بگذارند. همچنین آنها می توانند با عکس و فیلم، تجربیات خود در دانشگاه علوم پزشکی تهران را در معرض دید علاقمندان قرار دهند.
وی ادامه داد: به منظور برگزاری صحیح این برنامه نماینده ای از دانشجویان کشورهای مختلف باید انتخاب شود.
همچنین دانشجویان نیز به طرح و بیان ایده¬های خود در مورد جشن و فعالیت¬های ممکن در روز 14 اسفند پرداختند ضمن اینکه مواردی نیز در ارتباط با دانشگاه، عملکرد معاونت، نحوه¬ی اطلاع¬رسانی به دانشجویان مطرح کردند.
در پایان این نشست مقرر شد دانشجویان اسامی نمایندگان خود را اعلام کنند تا جهت سهولت کار دانشجویان و حضور پررنگ آنها، معرفی نامه هایی جهت ارائه به سفارتخانه¬ها در ایران صادر شود همچنین بر برگزاری جلسات هفتگی با حضور نمایندگان دانشجویان و مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل با محوریت نقش دانشجویان  در مراسم 14 اسفندماه تأکید شد.

 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سايت: معصومه عبدالهي

نظر شما :
captcha
Close