کد: 1287-334153      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ يکشنبه ۴ اسفند   تعداد بازدید : 2163

برگزاری دومین نشست هماهنگی جشن روز بین الملل دانشگاه / برترین غرفه نمایشگاه دانشجویان خارجی برگزیده می شود

دومین نشست مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل و جمعی از دانشجویان خارجی با هدف برگزاری نمایشگاه جانبی روز بین الملل دانشگاه و برپایی نشست با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی به مناسبت نوروز، چهارنشبه 30 بهمن ماه در سالن شورای معاونت بین الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، دکتر عنایت الله شعبانی، مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل و 9 نفر از دانشجویان خارجی به نمایندگی از کشورهای کامرون، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، اوگاندا و تانزانیا در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای این نشست دکتر شعبانی پیشنهادات و دیدگاه های دانشجویان در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه جانبی برنامه روز بین الملل دانشگاه جویا شد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده حضور دانشجویان 15 کشور در قالب غرفه های نمایشگاهی حتمی شده است.

مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل از تحویل غرفه ها در تاریخ 12 اسفندماه خبر داد و گفت: تلاش می شود با نصب تعدادی LCD در محل برگزاری نمایشگاه با همکاری دانشجویان به معرفی کشورهای آنها پرداخته شود.

دکتر شعبانی تصریح کرد: بخشی از این برنامه به معرفی جنبه های فرهنگی و اجتماعی کشورهای حاضر اختصاص دارد بنابراین دانشجویان می توانند در قالب فیلم و عکس در کنار معرفی این جنبه ها، تجربیات زندگی خود در ایران را نیز به نمایش بگذراند.

وی افزود: همچنین دانشجویان ایرانی دانشگاه نیز مشارکت هایی در این برنامه خواهند داشت ضمن اینکه دانشجویان از دانشگاه های تهران و علامه طباطبائی به منظور مشارکت اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر توسعه امور بین الملل معاونت بین الملل با بیان اینکه دانشجویان کشور افغانستان در قالب یک گروه موسیقی به اجرای برنامه در این مراسم خواهند پرداخت، ادامه داد: همچنین در قالب این نمایشگاه  فعالترین و بهترین غرفه دانشجویان انتخاب و هدایایی اهدا می شود.

در پایان این نشست چگونگی چیدمان غرفه ها، نصب پوسترها، صدور کارت برای دانشجویان مورد پرسش حاضران قرار گرفت و دکتر شعبانی توضیحات لازم در این زمینه ها را ارئه کرد.

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سايت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
Close