کد: 1287-334231      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۷ اسفند   تعداد بازدید : 2926

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و معاون بین الملل دانشگاه دیدار کردند/ دعوت رسمی از قشقاوی جهت حضور در برنامه روز بین الملل دانشگاه

حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و علی عرب خردمند، معاون بین الملل دانشگاه چهارشنبه 4 اسفندماه نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه، دکتر شعبانی، مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل و نادی، رئیس اداره امور دانشجویان و بورس های وزارت امور خارجه نیز در این نشست حضور داشتند.

دکتر عرب خردمند در ابتدا شرح مختصری از فعالیت های بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری وزارت امور خارجه در راستای تعامل با کشورهای مختلف، اظهار داشت: 14 اسفندماه برنامه روز بین الملل دانشگاه با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در ایران، وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه برگزار می شود که از جنابعالی نیز برای حضور در این گردهمایی دعوت می شود.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه نیز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی ایران از پتانسیل بالایی برای فعالیت های بین المللی برخوردار است.

قشقاوی با بیان اینکه ممکن است از نظر تجهیزات و امکانات عقب تر از کشورهای پیشرفته جهان باشیم، گفت: ایران از منظر آموزشی و مهارتی جایگاه مناسبی در جهان دارد که نقش دانشگاه ها در این زمینه حائز اهمیت است.

وی با حمایت از تعامل با کشورهای مختلف جهان در راستای توسعه همکاری های بین المللی، بیان داشت: تأکیدات ریاست جمهوری بر موضوع توسعه گردشگری سلامت در اجلاس روسای دانشگاههاي علوم پزشكي سراسر كشور حاکی از اهمیت این موضوع است.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه افزود: هم اکنون تعامل خوبی میان وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت برقرار است و این فرصت مناسبی خواهد بود که دانشگاه علوم پزشکی تهران پرچمدار فعالیت های بین الملل در عرصه دانشگاهی باشد.

قشقاوی ضمن حمایت از برگزاری مراسم روز بین الملل دانشگاه و پذیرش دعوت حضور در این برنامه اظهار امیدواری کرد که این فعالیت بتواند به تحکیم روابط میان کشورها کمک کند.

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سایت: سميرا ملكيان

نظر شما :
captcha
Close