کد: 1287-338504      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۵ خرداد   تعداد بازدید : 3648

نشست همفکری پروژه EducationIRAN با حضور قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی برگزار شد

نشست همفکری پروژه EducationIRAN با حضور معاون بین الملل دانشگاه و قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین المللی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه در این نشست که 4 خردادماه برگزار شد، نادی، رئیس اداره امور دانشجویان و بورس های وزارت امور خارجه و دکتر شعبانی، مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل نیز حضور داشتند.

ابتدا دکتر عرب خردمند ضمن معرفی پروژه EducationIRAN از آن به عنوان پروژه ای ملی یاد کرد و افزود: این پروژه فرصتی برای پیشرفت و تعالی سیستم آموزش عالی کشور است.

معاون بین الملل دانشگاه افزود: این طرح در حال حاضر به پروژه ای مشترک میان وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: پروژه EducationIRAN بین المللی سازی دانشگاه های کشور و افزایش جذب دانشجویان خارجی را در رأس اهداف خود تعریف کرده است.

دکتر عرب خردمند همچنین چشم اندازها و مأموریت های این پروژه را به اطلاع حاضران رساند.

درادامه دکتر سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی با بیان اینکه پروژه EducationIRAN فصل تازه ای را در همکاری های بین المللی کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: آماده همکاری های لازم را در راستای پیشبرد اهداف این پروژه هستیم.

وی ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای همکاری با پروژه EducationIRAN، معرفی دانشگاه های برتر زیرمجموعه را در دستور کار قرار خواهد داد.

رئیس اداره امور دانشجویان و بورسهای وزارت امور خارجه نیز ضمن معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیشنهاد دهنده اصلی پروژه مذکور یادآور شد:  با توجه به فراهم بودن بستر مناسب، وزارت امور خارجه نهایت همکاری را در این پروژه خواهد داشت.
 

خبرنگار: مهناز وحیدی
درج در سایت: معصومه عبدالهی

نظر شما :
captcha
Close