کد: 1287-352453      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند   تعداد بازدید : 1058

نشست هم اندیشی برپایی غرفه‌های دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه در نمایشگاه جانبی روز بین‌الملل برگزار شد

نشست هم اندیشی با موضوع برپایی غرفه‌های دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه در نمایشگاه جانبی روز بین‌الملل دوشنبه 9 اسفند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست، دکتر عرب خردمند، معاون بین‌الملل دانشگاه، دکتر شعبانی، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، رسول‌زاده، مسئول حراست معاونت بین‌الملل و معاونان بین‌الملل و نمایندگانی از 11 دانشکده زیرمجموعه دانشگاه حضور داشتند.
در آغاز، دکتر عرب خردمند با اشاره به اینکه مراسم روز بین‌الملل دانشگاه امسال در طی دو روز برگزار خواهد داشت، اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته در کنار برپایی غرفه‌هایی برای دانشجویان خارجی، به هریک از دانشکده‌ها نیز غرفه‌ای اختصاص یافته است.
معاون بین‌الملل دانشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه 16 و 17 اسفندماه از ساعت 9 تا 16 در پردیس اصلی دانشگاه میزبان علاقمندان خواهد بود.
در ادامه، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل نیز به تشریح برنامه‌های این دو روز پرداخت و بیان داشت: معاونت بین‌الملل در نظر دارد مراسم روز بین‌الملل دانشگاه در سال 95 را متفاوت با سال‌های قبل برگزار کند.
دکتر شعبانی افزود: این مراسم طی سنوات قبلی در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی برگزار می‌شد اما امسال تالار ابن‌سینا و پردیس اصلی دانشگاه، ضلع جنوبی دانشکده پزشکی برای برپایی جشن روز بین‌الملل در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: آیین افتتاحیه این مراسم صبح 16 اسفند در تالار ابن‌سینا با حضور رئیس دانشگاه، سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف، مهمانانی از وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت،  وزارت علوم و اساتید و دانشجویان دانشگاه برپا خواهد شد.

مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل اضافه کرد: با پایان این بخش به استقبال افتتاح نمایشگاه جانبی روز بین‌الملل که متشکل از غرفه‌های دانشجویان و دانشکده‌ها است، خواهیم رفت.
دکتر شعبانی با بیان اینکه با توجه به بازخوردی که از دانشجویان و دانشکده‌ها گرفته‌ایم امسال با افزودن یک روز به این مراسم، فرصت بیشتری برای بازدید از نمایشگاه جانبی وجود خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی 26 غرفه برای دانشجویان، 11 غرفه برای دانشکده‌ها و اختصاص فضایی به دانشگاه تهران، معاونت بین‌الملل، پردیس بین‌الملل، کالج بین‌الملل دانشگاه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، محیط‌زیست و انجمن‌های خیریه شده است.
وی محوطه مقابل دانشکده داروسازی را محل برپایی غرفه‌های دانشکده‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: برای هر یک از غرفه‌ها LCD 42 اینچی و امکاناتی جهت معرفی دانشکده‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل افزود: با توجه به بازدید سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف، مهمانانی از سازمان‌ها و ارگانها، اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان از نمایشگاه جانبی، دانشکده‌ها فرصت معرفی کامل فعالیت‌های بین‌المللی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی خود را خواهند داشت.
دکتر شعبانی همچنین از فراهم بودن امکان نصب بنر، پوستر، نمایش کلیپها و فیلم‌های معرفی دانشکده‌ها در این غرفه‌ها خبر داد.
وی همچنین بر اهمیت تعامل معاونان بین‌الملل دانشکده‌ها با بازدیدکنندگان نمایشگاه جانبی به ویژه سفرا و نمایندگان سفارتخانه‌ها نیز تأکید کرد.
مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل خاطرنشان کرد: معاونت بین‌الملل آمادگی دارد، یکشنبه 15 اسفندماه غرفه‌ها را به نمایندگان دانشکده‌ها تحویل دهد.
در ادامه، حاضران به بیان نقطه نظرات خود با محوریت تقسیم‌بندی و چیدمان غرفه‌ها، نحوه ارائه اطلاعات و محتوای قابل نمایش برای دانشکده‌ها ارائه کردند.

در نهایت مقرر شد دیوار میان غرفه‌های دانشکده‌ها به منظور تعامل بیشتر میان آن‌ها و معرفی مناسب‌تر فعالیت‌هایشان به بازدیدکنندگان برداشته شود.
همچنین قرار شد ضمن حذف LCD های دانشکده‌ها، کلیپها و فیلم‌های مربوط به هر دانشکده تجمیع و در قالب یک Video Wall به نمایش درآید.

خبر: مهناز وحیدی

عکس: مظاهر کیانپور

گالری عکس 1 (چهارمین جشن روز بین الملل 1)

گالری عکس 2 (چهارمین جشن روز بین الملل 2)

گالری عکس 3 (نمایشگاه روز بین الملل دانشگاه)

گالری عکس 4 (روز بین الملل / غرفه دانشکده پرستاری و مامایی)

گزارش خبری از جشن روز بین الملل از شبکه خبر سیما

اخبار مرتبط:

حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در جشن روز بین‌الملل دانشگاه با تأکید بر گسترش تعاملات علمی و آموزشی

جشن روز بین‌الملل/ دانشگاه دکتر جعفریان: جذب دانشجویان خارجی دانشگاه را به سوی بازار بزرگ آموزش عالی جهان سوق می‌دهد

جشن روز بین‌الملل دانشگاه/ دکتر عرب خردمند: دانشگاه علوم پزشکی تهران با عزمی راسخ تحقق مرجعیت علمی کشور را دنبال می‌کند

دکتر جلیلی: بین‌المللی سازی آموزش عالی با نظام‌مند کردن فرآیندهای آموزشی و  بازبینی زیرساخت‌ها محقق می‌شود

جشن روز بین الملل دانشگاه/دکتر قاضی خوانساری جذب دانشجویان خارجی مقاطع تحصیلات تکمیلی را سرمایه‌گذاری در مسیر بین‌المللی سازی دانست

دکتر تکیان: رتبه بین‌المللی دانشگاه علم پزشکی تهران در ارتباط با سازمان‌های جهانی ارتقاء یافته است

توسعه جذب دانشجویان خارجی با تأکید بر رشته‌های پزشکی مورد حمایت وزارت امور خارجه است

جشن روز بین الملل دانشگاه/دکتر پورهاشمی توانمندی اساتید در آموزش دانشجویان خارجی به زبان انگلیسی را لازمه بین‌المللی سازی خواند

در آستانه جشن روز بین الملل دانشگاه/ دکتر لاریجانی: بین‌المللی سازی باید به عنوان یک ضرورت در نظام آموزش علوم پزشکی درک شود


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران(مف دا)

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)

سایت خبری مرور نیوز

سایت خبر فارسی

روزنامه آفرینش

باشگاه خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری تی نیوز

پایگاه خبری خبر وان

اخبار پارسیک

اخبار دنیا بین

بازار خبر

اخبار پارسی پو

وب سایت خبری دمادم

اخبار پارسی نیوز

اخبار جوان ایرانی

تیتر نو

اخبار پویش 24

اخبارذاکر

اخبار پی اچ دی آزمون

اخبار بولتن

اخبار موج نو

اخبار منجیل خبر

اخبار کیوسک تایمز

اخبار نیوز مانیتور

اخبار رادیکال خبر

اخبار مهتاب

اخبار سرویس خبری

اخبار دانش نیوز

اخبار کافه خبر

اخبار تریبون

اخبار بی تیتر

اخبار نشر خبر

اخبار آی وی نیوز

اخبار بیا تو خبر

اخبار مجله خبری نیوز

اخبار نیوز سورس

اخبار عنوان

نظر شما :
captcha
Close