کد: 1287-356846      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ مرداد   تعداد بازدید : 770

امضاء تفاهم‌نامه پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه با بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

در راستای ارائه تسهیلات مناسب و ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی به دانشجویان بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ای میان روسای پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش امضا شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر فرساد نوری زاده، رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه در مراسم امضاء این تفاهم‌نامه که سه شنبه 28 مرداد 99 برگزار شد، گفت: طی توافقات طرفین یکی از مهم‌ترین چالش‌های دانشجویان خارجی در موضوع خدمات بهداشتی و درمانی با امضاء این تفاهم‌نامه برطرف و زمینه ارتقای سطح رضایتمندی دانشجویان فراهم می‌شود.
وی این سطح از همکاری را نقطه عطفی در همکاری‌های مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و تنها مرکز درمانی وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش دانست و خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبل نیز توافقات مختلفی میان مسئولان وقت دو مرکز صورت گرفته بود و خوشبختانه همچنان مسیر برای این هم‌افزایی بین بخشی هموار است.
دکتر مصطفی نادعلی نژاد، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز در این جلسه ضمن اعلام رضایتمندی هیأت‌امنای بیمارستان کیش برای هرگونه تعامل با مراکز آموزش عالی در این جزیره، به سطح کیفی بالای این بیمارستان در ارائه خدمات درمانی اشاره کرد.
وی این مرکز را از لحاظ کادر پزشکی و امکانات و تجهیزات یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های جنوب کشور معرفی کرد.
دکتر داریوش سلیمی، نماینده سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با اشاره به لزوم کمک به حل معضلات دانشگاه‌ها در جزیره کیش، نقش این سازمان را در تقویت زیرساخت‌های لازم مراکز آموزشی و دانشگاهی غیرقابل‌انکار دانست. 
وی با بیان اینکه مساعدت با دانشگاه‌ها قدمی بزرگ در راه تبدیل جزیره کیش به قطب علمی منطقه است، اظهار داشت: این سازمان همواره در پی ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات متقابل میان بخش‌های مختلف خود و دانشگاه‌ها است.
گفتنی است پیرو امضاء این تفاهم‌نامه، دانشجویان پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه می‌توانند با پرداخت حق بیمه و ارائه معرفی‌نامه واحد دانشجویی به بیمارستان، بدون پرداخت هزینه، خدمات درمانی دریافت کنند.
همچنین با موافقت رئیس و اعضای هیأت امنای این بیمارستان، برای اولین بار در جزیره کیش تعرفه اتباع خارجی در صورتحساب این دانشجویان نیز حذف می‌شود.
 
نظر شما :
captcha
Close