کد: 1287-357551      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ دي   تعداد بازدید : 598

نشست هم‌اندیشی بررسی چالش‌ها و مسائل آموزشی دانشجویان بین‌الملل برگزار شد

نشست هم‌اندیشی بررسی چالش‌ها و مسائل آموزشی دانشجویان بین‌الملل با حضور دکتر غلامرضا حسن‌زاده، دبیر شورا عالی برنامه‌ریزی و دکتر علی عرب خردمند، مسئول کارگروه بین‌الملل سازی وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که دوشنبه 6 دی 1400 در وزارت بهداشت برگزار شد، دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، جمعی مدیران حوزه آموزش بین‌الملل دانشگاه و نمایندگان دانشجویان بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در ابتدا، دکتر‌حسن‌زاده، دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت بر لزوم ترجمه مصوبات و برنامه‌های آموزشی خاص دانشجویان بین‌المللی به زبان انگلیسی و یکسان‌سازی ترمینولوژی مورد استفاده در‌ این مستندات تأکید کرد.
سپس دکتر عرب خردمند، مسئول کارگروه بین‌الملل سازی وزارت بهداشت نیز با بیان اهمیت مقوله بین‌المللی سازی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های وزارت بهداشت در راستای جذب دانشجویان خارجی و آموزش در‌حوزه بین‌الملل را ضروری دانست.
همچنین دکتر رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه نیز از آمادگی این مجموعه برای کمک به ارتقای کیفی آموزش و به اشتراک‌گذاری تجارب کسب شده در حیطه جذب و آموزش دانشجویان خارجی خبر داد.
در ادامه موضوعات مختلفی از جمله الزامات MBBS به عنوان رشته خاص دانشجویان بین‌المللی مطرح و دانشجویان حاضر مسائل پیش رو و نقطه نظرات خود را بیان کردند.
بخش پایانی این نشست به ارائه توضیحات مسئولان و کارشناسان حاضر در خصوص مباحث مطرح شده اختصاص یافت.

 

نظر شما :
captcha
Close