کد: 1287-357576      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ شنبه ۲۵ دي   تعداد بازدید : 521

انتصاب دکتر سید رضا حسینی سده به سمت سرپرست مديريت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه، طی حکمی دکتر سید رضا حسینی سده را به سمت سرپرست مديريت توسعه منابع و پشتیبانی اين معاونت و مشاور اجرایی منصوب و از زحمات دکتر سیف‌الله مرادی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در متن این حکم آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر سید رضا حسینی سده
همکار محترم معاونت بین‌الملل دانشگاه
با اهداء سلام و عرض ادب،
معاونت بین‌الملل دانشگاه بر آن است تا در راستاي سند چشم‌انداز و نقشه جامع علمي كشور، گام‌های اساسي براي حضور در عرصه‌های بین‌المللي بر دارد، و بر همین مبنا برنامه چهار ساله معاونت (1404 – 1400) تدوین و به تصویب هیئت‌رئیسه محترم دانشگاه رسیده است. لذا به منظور نیل به این هدف و انجام امورات اجرایی، حضرتعالی را به سمت "سرپرست مديريت توسعه منابع و پشتیبانی اين معاونت" و "مشاور اجرایی" منصوب می‌نمایم.
ایجاد نظم و انضباط اداری و مالی، ایجاد امید، روحیه و نشاط در میان همکارانِ ارجمندِ حوزه بین‌الملل دانشگاه، و توسعه و گسترش زیرساخت‌های لازم در واحدهاي تابعه دانشگاه با تعامل نزدیک با معاونت محترم توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در امور مرتبط با پشتيباني، اداري، مالي و تداركاتي واحدهاي تابعه حوزه معاونت و پرديس بين‌الملل از اهمّ وظايف جنابعالي خواهد بود.
انشاءالله همواره موفق و مویّد به توفیقات و تاییدات الهی باشید.
دکتر محمدحسین آیتی
معاون بین‌الملل دانشگاه


متن نامه قدردانی نیز به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر سیف‌الله مرادی
مدیرکل محترم منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با اهداء سلام و تحیات،
احتراماً، توسعه بین‌الملل آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مرهون حمایت و مشارکت اعضای محترم هیئت‌علمی و همکاران صدیق اجرایی در معاونت بین‌الملل دانشگاه، علی‌الخصوص حضور پر اثر حضرتعالی در چند سال اخیر بوده است.
لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند شما همکار ارجمند در طی دوره مسئولیت مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه ایزد منان سلامتی و سعادت روزافزون مسألت دارم.
امیدوارم دانشگاه همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند باشد.
دکتر محمدحسین آیتی
معاون بین‌الملل دانشگاه



 

نظر شما :
captcha
Close