کد: 1287-357583      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ دي   تعداد بازدید : 646

مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه دکتر سیف‌الله مرادی و دکتر سید رضا حسینی سده، مدیران پیشین و جدید توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل با حضور معاون بین‌الملل دانشگاه و اعضای شورای مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه در آغاز این مراسم که یکشنبه 26 دی 1400 در سالن شورای این معاونت برگزار شد، حوزه مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی را حیطه‌ای سخت و بسیار حساسی دانست که طی سال‌های گذشته با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مقوله همه‌گیری کرونا با مسائلی جدی روبرو بوده است.
وی با قدردانی از زحمات دکتر مرادی، مدیر پیشین توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل، تصریح کرد: ایشان با اخلاق خوب و سعه‌صدری که طی این دوران داشتند مباحث مربوط به نیروی انسانی، بودجه، فضای فیزیکی و الزامات خاص دانشجویان و خوابگاه‌ها در دوران کرونا را با همکاری سایر واحدها بسیار موفق پیش بردند.
معاون بین‌الملل دانشگاه با اشاره به انتصاب دکتر مرادی به عنوان مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: حوزه فعالیت این اداره کل با توجه به حجم بالای نیروی انسانی شاغل در حوزه بهداشت و درمان کشور شامل کارکنان، کادر درمانی و اعضای هیأت‌علمی بسیار سخت و البته پیچیده است که ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدواریم همچنان بتوانیم از راهنمایی‌ها و مشورت‌هایشان بهره‌مند شویم.  
سپس دکتر مرادی، مدیر پیشین توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل نیز با بیان اینکه خداوند توفیق بزرگی را نصیب من کرد که در سال‌های پایانی خدمت، در جمع همکاران معاونت بین‌الملل دانشگاه بودم، گفت: در این دوران با همراهی همکاران متین، متواضع و حرفه‌ای بین‌الملل، توانستیم بخش مهمی از برنامه‌های حوزه توسعه و پشتیبانی را به نتیجه برسانیم.
وی با تشکر از بدنه کارشناسی این مدیریت و حسن اعتماد دکتر کردی، معاون پیشین بین‌الملل دانشگاه، بیان داشت: خیلی خوشحالم که در فرصتی هرچند کوتاه با دکتر آیتی به عنوان شخصیتی اخلاقی و اخلاق مدار همکاری داشتم.
مدیر پیشین توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل در پایان ضمن تبریک به دکتر حسینی سده، خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که ادامه فعالیت‌های این مدیریت به فردی آگاه با برنامه‌های توسعه و آشنا با مأموریت‌های حوزه بین‌الملل دانشگاه سپرده شده است.
در ادامه دکتر حسینی سده، مدیر جدید توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر مرادی، بیان داشت: با تکیه بر حضور ایشان در معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، امیدواریم شاهد حمایت بیش از پیش از حوزه بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باشیم.
وی با تأکید بر نوپا بودن مقوله بین‌الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: به طور حتم این حوزه برای دست یافتن به جایگاه حقیقی و پیشرفت نیازمند حمایت‌های بیشتری خواهد بود که انتظار می رود با پشتیبانی دکتر مرادی و همکارانشان در وزارت بهداشت، شاهد این رشد و توسعه باشیم.


 

 

خبر و عکس: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close