کد: 1287-357596      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن   تعداد بازدید : 592

برگزاری نشست تکریم و معارفه معاونان پیشین و جدید پژوهشی پردیس بین‌الملل دانشگاه

نشست تکریم و معارفه دکتر احسان شریف پاقلعه و دکتر سید مجتبی دقیقی، معاونان پیشین و جدید پژوهشی پردیس بین‌الملل با حضور معاون بین‌الملل دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که شنبه 2 بهمن 1400 در سالن شورای این معاونت برگزار شد، اعضای شورای مدیران معاونت بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز، دکتر محمدحسین آیتی، معاونت بین‌الملل دانشگاه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، گفت: خداوند در سوره کوثر خطاب به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید که ما به تو کوثر (خیر کثیر و نعمت فراوان) عطا کردیم و این از افتخارات دین مبین اسلام است که چنین جایگاه ارزشمندی را برای زن و فرزند دختر در عصر جاهلیت قائل شده است.
وی سپس با اشاره به موضوع این نشست، تصریح کرد: موقعیت و جایگاه معاونت پژوهشی در پردیس بین‌الملل دانشگاه با توجه به تعامل با دانشجویان بین‌الملل در بحث پایان‌نامه و اهمیت حمایت از آن‌ها و از سوی دیگر ارتباط با اعضای هیأت‌علمی دانشگاه در مقوله گرنت نویسی و جذب گرنت‌های بین‌المللی، حساس و البته بسیار با اهمیت است.
دکتر آیتی همچنین پیشبرد برنامه‌های این معاونت هم‌راستا با معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل و مدیریت روابط بین‌الملل را نیز ضروری دانست.
معاون بین‌الملل دانشگاه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر شریف، معاون پیشین پژوهشی پردیس بین‌الملل، بیان داشت: ایشان طرح‌ها و ایده‌های جدیدی را در حوزه پژوهش بین‌الملل ارائه کرده‌اند که امیدواریم دکتر دقیقی، پیگیر آن‌ها و ادامه دهنده این مسیر باشد.
در ادامه، دکتر شریف نیز با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: به عنوان یکی از فعالان حوزه بین‌الملل طی سال‌های گذشته، بین‌المللی سازی را خط مقدم توسعه دانشگاه می‌دانم.
معاون پیشین پردیس بین‌الملل با اشاره به جایگاه بین‌الملل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، تصریح کرد: با فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده، این مجموعه توانسته تا حد زیادی جایگاه پیشرو و مؤثر خود را حفظ و فرصت‌های جدیدی را برای دانشگاه ایجاد کند.
وی همچنین از همراهی کارشناسان معاونت پژوهشی پردیس بین‌الملل و همکاری سایر واحدها با این معاونت قدردانی کرد.
دکتر دقیقی، معاون جدید پژوهشی پردیس بین‌الملل نیز با تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر شریف اظهار امیدواری کرد که در تعامل با دیگر واحدها، معاونت پژوهشی پردیس بین‌الملل بتواند سیاست‌ها و مأموریت‌های خود را با موفقیت به پیش ببرد.
این نشست با قدردانی از زحمات دکتر احسان شریف پاقلعه و اعطای حکم دکتر سیدمجتبی دقیقی پایان یافت.


 

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

 

نظر شما :
captcha
Close