کد: 1287-357601      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن   تعداد بازدید : 585

بازدید معاون بین‌الملل دانشگاه از خوابگاه دخترانه دانشجویان بین‌الملل میرزای شیرازی

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن بازدید از خوابگاه دخترانه دانشجویان بین‌الملل میرزای شیرازی، از نزدیک با دانشجویان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جریان این بازدید که شنبه 2 بهمن 1400 انجام شد، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دکتر سیدرضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و دکتر الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل نیز حضور داشتند.
معاون بین‌الملل دانشگاه و هیأت همراه در آغاز از سالن مطالعه و سایت خوابگاه میرزای شیرازی بازدید کردند و سپس در نشستی صمیمی با دانشجویان، در جریان دغدغه‌های آن‌ها قرار گرفتند و نقطه نظراتشان را در خصوص بهبود شرایط خوابگاه جویا شدند.
دانشجویان در این نشست ضمن تشریح دشواری‌های مربوط به برگزاری آزمون علوم پایه، خواستار حل مشکل تأخیر در صدور روادید و امور کنسولی و کمبود فضای سالن مطالعه خوابگاه شدند.
آن‌ها همچنین درخواست از سرگیری مراسم و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در خوابگاه‌ها را با توجه به بهبود شرایط کرونا مطرح کردند.
دکتر آیتی نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص برخی مسائل مطرح شده، از مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل خواست حل مسائل رفاهی دانشجویان به ویژه کمبود امکانات و فضای خوابگاهی را بررسی کند و اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون بین‌الملل دانشگاه همچنین در خصوص شرایط برگزاری آزمون علوم پایه و دشواری سؤالات برای دانشجویان نیز گفت: در این راستا تهیه و به‌روزرسانی محصولات کمک آموزشی به زبان انگلیسی و نیز برگزاری کلاسهای تقویتی با هدف بهبود  سطح علمی دانشجویان می‌تواند در دستور کار قرار گیرد.
وی بر لزوم بررسی و امکان‌سنجی در این زمینه توسط معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل تأکید کرد و از معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل خواست با توجه به بهبود شرایط همه‌گیری کرونا و بازگشت دانشجویان به محیط دانشگاه، برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.
در ادامه دکتر زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت نیز با بیان توضیحاتی در مورد مشکلات کنسولی دانشجویان، افزود: از دانشجویان می‌خواهیم که حداقل یک ماه پیش از پایان زمان انقضای روادید، اقدامات لازم را برای تمدید آن انجام دهند چرا که مسائل پیش آمده ناشی از عدم توجه دانشجویان به این مقوله است.
توضیح اینکه خوابگاه دخترانه میرزای شیرازی با ظرفیت 91 نفر در حال حاضر پذیرای 72 دانشجوی بین‌الملل است.
 

 

 

 

 

خبر و عکس: حامد آهن سازان

تنظیم: مهناز وحیدی


 

نظر شما :
captcha
Close