کد: 1287-357611      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ چهارشنبه ۶ بهمن   تعداد بازدید : 506

معاون بین‌الملل دانشگاه از دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل بازدید کرد

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن بازدید از دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل، از نزدیک با کارشناسان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جریان این بازدید که یکشنبه سوم بهمن 1400 هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن انجام شد، دکتر امینیان، رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل و دکتر سید رضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل نیز حضور داشتند.
رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل در ابتدا ضمن معرفی کارشناسان این مجموعه، به بیان توضیحاتی در خصوص مسائل و چالش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان بین‌الملل و بیمارستان‌های وابسته پرداخت.
سپس کارشناسان بیمارستان‌های بهارلو و ضیائیان نیز گزارش کاملی از بخش‌های بیمارستانی، تعداد دانشجویان بین‌الملل حاضر در آن‌ها، کارگاه‌های برگزار شده، امکانات بیمارستانی و بازخورد دانشجویان از فعالیت در بخش‌ها ارائه و پیشنهاداتی در خصوص بهتر شدن شرایط و فضای این مراکز درمانی مطرح کردند.
در ادامه، کارشناسان دانشکده پزشکی پردیس بین‌الملل نیز به تشریح وظایف و مهم‌ترین فعالیت‌های خود پرداختند و معاون بین‌الملل دانشگاه را در جریان چگونگی اجرای امور آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی دانشجویان قرار دادند.
دکتر آیتی نیز پس از طرح دغدغه‌ها و مسائل کارکنان، از بررسی موارد مطرح شده و انجام اقدامات لازم خبر داد.


 

نظر شما :
captcha
Close