کد: 1287-357618      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ شنبه ۹ بهمن   تعداد بازدید : 508

بازدید معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل از شعبه جزیره کیش

دکتر سید مهدی رضایت معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و دکتر سید رضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل ضمن بازدید از شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل، با کارشناسان و دانشجویان این مجموعه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل در جریان این بازدید که پنجشنبه 7 بهمن 1400 انجام شد، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کارشناسان شعبه کیش قرار گرفت.
وی گفت: جزیره کیش از ظرفیت بسیار بالایی در امر بین‌المللی سازی برخوردار است و امیدواریم همان‌طور که تاکنون به عنوان یکی از بازوهای کمکی معاونت بین‌الملل دانشگاه نقش مؤثری ایفا کرده در آینده نیز بتواند چشم‌انداز روشنی پیش روی این مجموعه قرار دهد.
دکتر رضایت نیروی انسانی را یکی از منابع غنی دانشگاه دانست و افزود: خرد جمعی و توانمندی‌های فردی کارکنان و کارشناسان خدوم دانشگاه همواره جزء منابع لاینفک خانواده علوم پزشکی تهران بوده و این گروه باید بتواند با ارتقا و به‌روزرسانی دانش و تخصص خود مدیران را در نیل به اهداف متعالی دانشگاه یاری کنند.
در ادامه، کارشناسان شعبه کیش نیز به تشریح وظایف و مهم‌ترین فعالیت‌های خود در زمینه‌های آموزشی، کنسولی، دانشجویی، برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های دانشجویان پرداختند.
معاون آموزشی پردیس بین‌الملل سپس با حضور در میان جمع هفتاد نفره دانشجویان بین‌المللی پای صحبت‌های آن‌ها نشست و به تک تک سؤالاتشان پاسخ داد.
مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل نیز ضمن پاسخ به سؤالات دانشجویان در حوزه‌های مالی، شهریه و بورس تحصیلی، از آن‌ها خواست مشکلات خود را بدون فوت وقت با کارشناسان حوزه‌های مختلف مطرح کنند و یقین داشته باشند در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام خواهد شد.
توضیح اینکه بازدید مدیران حوزه بین‌الملل دانشگاه از شعبه جزیره کیش به صورت دوره‌ای و تا حصول شرایط مطلوب ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما :
captcha
Close