کد: 1287-357619      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ شنبه ۹ بهمن   تعداد بازدید : 545

دیدار معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل با معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش

معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جریان این دیدار که پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 برگزار شد، حسین همتی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پرچمدار بین‌المللی سازی در منطقه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه حضور ارزشمند دانشگاه‌های طراز اول کشور در کیش همواره مورد توجه سازمان منطقه آزاد بوده، تصریح کرد: پردیس‌های دانشگاهی در توسعه و تحول زیرساخت‌های فناورانه و مبتنی بر دانش نقش مؤثری ایفا کرده‌اند و حضور دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان سرآمد دانشگاه‌های حوزه پزشکی کشور در کیش می‌تواند منجر به تعاملات منحصربه‌فردی با این سازمان شود.
همتی افزود: مسئولان سازمان نیز همچون گذشته سیاست حمایت همه‌جانبه از رسالت متعالی این دانشگاه را در پیش خواهند گرفت ضمن اینکه ظرفیت‌های درمانی، بهداشتی و بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقطه عطفی در ادامه تعاملات فی‌مابین است.
دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل نیز ضمن ارائه گزارشی از پیشینه حضور دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش و تعداد قابل‌قبول دانشجویان بین‌المللی این شعبه، گفت: به نظر می‌رسد در راستای حمایت از شکل‌گیری پردیس‌های بین‌المللی در مناطق آزاد مطابق با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تمهیدات ویژه‌ای پیش‌بینی شود.
دکتر سیدرضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل نیز ضمن برشمردن منابع مالی منقول و غیرمنقول دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش گفت: بدون شک تمام‌ این منابع که در اختیار دانشگاه یا دیگر نهادهای حاضر در منطقه است نهایتا به دولت جمهوری اسلامی تعلق دارد و همه ما باید تلاش کنیم تا از این منابع بهترین استفاده ممکن شود.
وی همچنین از مسئولان اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش خواست تا دانشگاه علوم پزشکی تهران را در انتفاع کامل از منابع بالقوه خود در این جزیره یاری کنند.
در پایان دو طرف بر ادامه همکاری‌های مؤثر خود در حوزه‌های مربوطه و مسئولیت مهم دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی در قبال مردم نجیب منطقه تأکید کردند و مقرر شد این نشست‌های دوره‌ای با حضور دیگر مسئولان سازمان و دانشگاه ادامه یابد.

 

نظر شما :
captcha
Close