کد: 1287-357631      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ شنبه ۱۶ بهمن   تعداد بازدید : 781

دیدار معاون بین‌الملل دانشگاه با معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و کارشناسان این معاونت

دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه با معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، مدیران و کارشناسان این حوزه دیدار و از نزدیک در جریان برنامه‌ها، اقدامات و دغدغه‌های آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در جریان این دیدار که چهارشنبه 13 بهمن 1400 در سالن شورای پردیس بین‌الملل برگزار شد، دکتر سید رضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل نیز حضور داشت.
در آغاز، کارشناسان و مدیران حاضر مسائل و مشکلات موجود را تشریح کردند و در خصوص فرآیندهای جاری معاونت آموزشی با معاون بین‌الملل دانشگاه به بحث و گفتگو پرداختند.
سپس معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن ارزشمند خواندن دغدغه‌های کارکنان این معاونت، توضیحاتی درباره برخی از مسائل مطرح شده، بیان کرد.
دکتر آیتی اطلاع‌رسانی به موقع در مورد تغییر سیاست‌های آموزشی دانشجویان بین‌الملل را ضروری دانست و  از مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل خواست با توجه به مسائل موجود در برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشجویان به صورت مکتوب، راهکاری برای ایجاد مرکز الکترونیک اتخاد شود تا مشکلات مربوط به این حوزه کاهش یابد.
دکتر آیتی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتباط واحد دانش‌آموختگان معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل با دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه، گفت: ضرورت طراحی نقشه‌ای گرافیکی برای نمایش پراکنش دانشجویان و دانش‌آموختگان در سطح کشورهای جهان احساس می‌شود.
معاون بین‌الملل دانشگاه در پایان ضمن ابراز خرسندی از وضعیت جاری معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل، از همکاری و تلاش‌های کارکنان و مدیران این حوزه قدردانی کرد.







 

 

خبر و عکس: حامد آهن سازان

نظر شما :
captcha
Close