کد: 1287-357640      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۰ بهمن   تعداد بازدید : 448

نشست معرفی ظرفیت‌های کالج بین‌الملل با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

نشست مشترک دکتر عنایت الله شعبانی، رئیس کالج بین‌الملل و دکتر ماشاءالله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای علمی و آموزشی کالج بین‌الملل برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که سه شنبه 19 بهمن 1400 برگزار شد، مهدی گلپایگانی، سردبیر بخش خبری روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشت.
در آغاز، دکتر شعبانی به معرفی کالج بین‌الملل دانشگاه پرداخت و سپس توضیحاتی در خصوص پیشینه تأسیس،  چگونگی تأمین فضای آموزشی، دریافت مجوزها و تصویب تشکیلات این مجموعه ارائه کرد. 
رئیس کالج بین‌الملل دانشگاه همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی کالج از بدو تأسیس تا کنون، نحوه شکل گیری گروه زبان‌های خارجی، کرسی زبان فارسی و گروه آموزش‌های عمومی بین‌المللی را تشریح کرد.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی به زبان انگلیسی با دعوت از اساتید خارجی در این مجموعه، تصریح کرد: همچنین در راستای توان‌افزایی اعضای هیأت‌علمی و کارکنان، کالج بین‌الملل دانشگاه میزبان دوره‌ها و کلاس‌های متعددی بوده است.
در ادامه، مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز کالج بین‌الملل را مصداق شایسته‌ای برای رسانه‌ای شدن علم و اجتماعی شدن دانشگاه دانست و بیان داشت: کالج این توانایی را دارد تا دانشجویان خارجی را در مواجهه با دانشگاه به مسیر درست آموزشی هدایت کند. از سوی دیگر این مرکز نقطه اتصال گروه‌های مختلف علم بوده و این اتصال را به خوبی و زیبایی برقرار می‌کند. 
وی از زبان فارسی، به عنوان زبان علم و ادب یاد کرد و اظهار داشت: دانشجویان بین‌المللی که زبان فارسی را یاد می‌گیرند، سفیران فرهنگی ایران در کشور خود خواهند بود ضمن اینکه کالج بین‌الملل می‌تواند به عنوان یکی از پدیده‌های نوین دانشگاه در راستای گسترش این اتصال علمی، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
در پایان پیشنهاداتی برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کالج چون تولید محتوا برای فعالیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی، روزنامه نگاری برند، برگزاری جشنواره‌های داستان نویسی، دکلمه، فیلم کوتاه با محوریت تجارب کسب شده از یادگیری زبان انگلیسی در کالج بین‌الملل ارائه شد.
این جلسه با بازدید مدیر روابط عمومی دانشگاه از فضای آموزشی و ساختمان کالج بین‌الملل به اتمام رسید.
 
 
 
نظر شما :
captcha
Close