کد: 1287-357670      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ سه شنبه ۳ اسفند   تعداد بازدید : 443

نشان خادمی افتخاری حرم حضرت امام حسین (ع) به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد

نشان خادمی افتخاری حرم حضرت امام حسین (ع) توسط آستان مقدس این امام بزرگوار به دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این نشان دوشنبه 2 اسفند 1400 در جریان سفر نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران به عراق و دیدار با پروفسور ستار الساعدی، وزیر اسبق بهداشت عراق و رئیس بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) به دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه به نمایندگی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.
در این دیدار که دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی و دکتر هومن شهسواری رئیس و معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی نیز حضور داشتند، پرچم ارزشمند یا حسین (ع) که به مدت سه شبانه‌روز در ضریح مطهر سیدالشهدا (ع) نگه‌داری شده بود نیز به دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیم شد که حال و هوای معنوی خاصی به حاضران بخشید.
همچنین دکتر آیتی نیز نشان دانشگاه علوم پزشکی تهران را به رئیس بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) اهدا کرد.
توضیح اینکه هیأت دانشگاه علوم پزشکی تهران دوم و سوم اسفند 1400 ضمن سفر به کشور عراق و بازدید از شعبه بین‌الملل دانشگاه در کربلا (دانشگاه سبطین)، با رویکرد راه‌اندازی رشته پرستاری در این دانشگاه با مسئولان بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) دیدار کردند.
شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا با همکاری و مشارکت آستان مقدس امام حسین (ع) در زمینی به مساحت 36 هکتار شامل ساختمان دانشکده‌ها، خوابگاه‌های اسکان اساتید و دانشجویان، مسجد، سالن‌های کنفرانس، آزمایشگاه‌ها، سالن غذاخوری و دیگر اماکن دانشگاهی در حال ساخت است و دانـــشكده پـــزشـــكي آن بـــا زیربنای ٣٠ هـــزار مترمربع در ٥ طـــبقه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.


 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close