کد: 1287-357714      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ اسفند   تعداد بازدید : 496

دومين مجمع کميته دانشجویی فعاليت هاي بين الملل دانشکده پزشکي برگزار شد

دومين مجمع کميته دانشجویی فعاليت هاي بين الملل دانشکده پزشکي با حضور دکتر نیما رضایی، معاون بین الملل و پژوهشی دانشکده پزشکی و دکتر کوثر اثناعشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت بین الملل، در آغاز این نشست که شنبه 21 اسفند 1400 برگزار شد، دکتر رضايي گفت: دو سال قبل کميته با تدوين اساسنامه و برگزاري مجمع و انتخابات برخلاف کميته هاي انتصابي به صورت انتخابي آغاز به کار کرد.
معاون بین الملل و پژوهشی دانشکده پزشکی افزود: کميته بسيار پر شور و با انجام و توسعه فعاليت هاي بين المللي آغاز به کار کرد اما با شيوع پاندمي کوويد، مجمع سال دوم کمي با تاخير برگزار شد و اعضاي کميته به عنوان کانديد در انتخابات شوراي مرکزي شرکت کردند.
سپس نيلوفر يزدان پناه، دبير کميته گزارشي از فعاليت هاي انجام شده، ارائه کرد و افزود: کمیته دانشجویی فعالیتهای بین الملل دانشکده پزشکی در شش شاخه و با هفت عضو اصلي مشتمل بر چهار دانشجوی بین الملل تشکیل شد در اين مدت با يکي از دانشگاه هاي اوکراين در پنج هفته همکاري مشترک داشته و همچنين 6 دانشجو از دانشگاه خارکيف اوکراين براي شرکت در روتيشن هاي بيمارستان هاي تابعه دانشکده به ايران آمدند.
دکتر اثنا عشري، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل نیز با مثبت ارزيابي کردن فعاليت هاي کميته، اظهار داشت: با توجه به تعداد بالاي دانشجويان خارجي در دانشگاه، فعاليت ها و عملکرد کميته بايد توسعه يابد.
در ادامه اعضاي شوراي مرکزي و تيم اجرايي مجمع نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود را بيان کرده و بر توسعه فعاليت ها، افزايش اطلاع رساني ميان دانشجويان، رشد دوجانبه دانشجويان ايراني و خارجي در کنار يکديگر، توسعه همکاري هاي دوجانبه با دانشگاه هاي خارجي و... تاکيد کردند.
در پايان سارا فرهاد، دانشجوي بين الملل عضو کميته به عنوان نماينده تا اصلاح اساسنامه و برگزاري انتخابات، با رأی گیری انتخاب شد و همچنین با اهداي لوح تقدير از اعضاي کميته تقدير به عمل آمد.

نظر شما :
captcha
Close