کد: 1287-357716      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ اسفند   تعداد بازدید : 567

برپایی غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه بین‌المللی آموزش مسکو

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با رویکرد حضور در بازارهای هدف جدید و افزایش جذب دانشجویان خارجی در نمایشگاه بین‌المللی آموزش مسکو شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه ۲۰ و ۲۱ اسفند 1400 برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مهم برای افزایش جذب دانشجو و دستیابی به بازارهای هدف جدید شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های دانشگاه است، اظهار داشت: پیش از سفر نگرانی‌هایی در خصوص کیفیت برگزاری این نمایشگاه به دنبال وقایع اخیر روسیه وجود داشت اما خوشبختانه نمایشگاه بین‌المللی آموزش مسکو از سطح بالایی برخوردار بود و دانشگاه‌های بسیاری از سراسر دنیا و به ویژه اروپا در آن حضور داشتند.
مدیر توسعه امور بین‌المللی معاونت بین‌الملل همچنین استقبال از غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نمایشگاه مذکور را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: همچنین مذاکراتی نیز با کارگزاران حوزه جذب دانشجو برای معرفی و پذیرش دانشجویان از روسیه و کشورهای حوزه آسیای مرکزی و قفقاز (اورآسیا) انجام شد.
دکتر زرگران تصریح کرد: در قالب غرفه دانشگاه بروشورها و کتابچه‌های معرفی این مجموعه به بازدیدکنندگان ارائه شد و اقلام تبلیغاتی به نمایش درآمد.
وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با معرفی دانشگاه بتوان از کشورهای این منطقه نیز دانشجوی بین‌المللی جذب کرد.
توضیح اینکه دکتر اردلان شریعت، سرپرست واحد جذب و بازاریابی بین‌المللی مدیریت توسعه امور بین‌الملل و میرمحمدرضا سیدحسنی، کارشناس این واحد، دکتر زرگران را در سفر به روسیه همراهی کردند.
همچنین در ادامه برنامه این سفر، هیأت اعزامی دانشگاه با رئیس دانشگاه پیروگوو و معاون دانشگاه دوستی ملل مسکو نیز دیدار خواهند کرد.

 

 

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

 

نظر شما :
captcha
Close