کد: 1287-357717      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ اسفند   تعداد بازدید : 587

اردوی یک روزه آشنایی با اماکن دیدنی جزیره کیش ویژه دانشجویان بین‌الملل جدیدالورود برگزار شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه و همزمان با آغاز به تحصیل جمعی از دانشجویان شعبه کیش پردیس بین الملل، اردوی یک روزه تفریحی و آشنایی با اماکن دیدنی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، واحد دانشجویی و فرهنگی شعبه کیش پردیس بین‌الملل یکشنبه 22 اسفند 1400، این اردوی یک روزه را برای بیش از 70 دانشجوی بین‌الملل برگزار کرد.
در ابتدای این برنامه، زهرا حسین زاده، مسئول واحد فرهنگی پردیس کیش ضمن خوشامد به دانشجویان بین‌المللی که تازه به جمع خانواده علوم پزشکی تهران پیوسته‌اند، برخی از مقررات و ضوابط لازم حین تحصیل اتباع خارجی در ایران و دانشگاه را برای آن‌ها تشریح کرد.
وی همچنین بر اهمیت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در طول ایام پاندمی کرونا با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به منظور حفظ نشاط و روحیه دانشجویان تأکید کرد و از کمیته دانشجویی فعالیت‌های بین‌الملل شعبه کیش پردیس که در برگزاری این رویداد، کمک کرده‌اند، قدردانی به عمل آورد.
پس از آن دانشجویان از سواحل مرجان و سیمرغ، منطقه تاریخی درخت سبز و شهر حریره دیدن و در مسابقات ورزشی دوستانه متشکل از بازی‌های سنتی چون طناب‌کشی و توپ‌رسانی امدادی، به صورت گروهی شرکت کردند.
پس از اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی و صرف شام، از دانشجویان جدیدالورودی که تمایل به عضویت در کمیته دانشجویی فعالیت‌های بین‌الملل پردیس کیش داشتند، ثبت‌نام به عمل آمد.
همچنین مقرر شد دانشجویان علاقه‌مند طی برگزاری جلساتی با دبیر و سرگروه‌های این کمیته، فعالیت‌های دانشجویی خود را آغاز کنند.

 

نظر شما :
captcha
Close