کد: 1287-357739      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۶ فروردين   تعداد بازدید : 781

نشست تکریم مدیر پیشین توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی معاونت بین‌الملل برگزار شد

جلسه تکریم دکتر مرجان یغمایی، مدیر پیشین توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی معاونت بین‌الملل با حضور اعضای شورای مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه در آغاز این نشست که دوشنبه 15 فروردین 1401 برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای تمامی همکاران، مقوله توانمندسازی بین‌المللی اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه را بسیار با اهمیت دانست.
وی با اشاره به اینکه در راستای اهداف بین‌الملل دانشگاه و با تکیه بر نزدیکی فعالیت‌های این حوزه با مدیریت روابط بین‌الملل دانشگاه، این دو مدیریت با یکدیگر ادغام شدند، اظهار داشت: با این رویکرد مسئولیت فعالیت‌های حوزه توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی نیز به دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل معاونت بین‌الملل سپرده شد.
دکتر آیتی طراحی، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌های توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی در زمینه‌هایی چون اصول و مبانی بین‌المللی سازی آموزش عالی، شایستگی‌ها و مهارت‌های بین‌المللی نیروی انسانی، اخلاق و رفتار حرفه‌ای در عرصه بین‌الملل، طراحی، برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر سفرهای برنامه‌ریزی‌شده داخل و خارج از کشور، هماهنگی فرآیندهای اداری-اجرایی شرکت در همایش‌های خارج از کشور، فرصت‌های مطالعاتی و مأموریت آموزشی داخل و خارج از کشور و هماهنگی فرآیندهای اداری-اجرایی همکاری با دانشمندان و متخصصان ایرانی غیرمقیم را از جمله مأموریت‌های حوزه توانمندسازی بین‌المللی عنوان کرد.
معاون بین‌الملل دانشگاه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر یغمایی، مدیر پیشین توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی این معاونت، بیان داشت: ایشان همچنین مسئولیت میز همکاری‌های علمی دانشگاه با مراکز علمی آمریکا را برعهده دارند که با تکیه بر دستاوردهای قابل‌توجه، لزوم آموز‌ش فعالیت‌های انجام شده به سایر میزهای همکاری احساس می‌شود.
مدیر پیشین توانمندسازی نیروی انسانی معاونت بین‌الملل نیز با تشکر از حسن اعتماد دکتر آیتی طی این مدت، حضور در تیم مدیریتی معاونت بین‌الملل دانشگاه را فرصت مغتنمی برای کسب تجربیات جدید دانست.
دکتر یغمایی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر نکوفر، از تمامی همکاران برای همراهی با مدیریت مذکور تشکر و اظهار امیدواری کرد که این تعاملات همچنان ادامه داشته باشد.
 

 


خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close