کد: 1287-357778      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۸ ارديبهشت   تعداد بازدید : 656

نخستین نشست شورای آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه در سال 1401 برگزار شد

نخستین نشست شورای آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه در سال 1401 با حضور دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل و دکتر محمود قاضی خوانساری، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل در این نشست که شنبه 17 اردیبهشت 1401 برپا شد، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر سید مجتبی دقیقی، معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل، دکتر جبرئیل نسل سراجی، استاد پیشکسوت دانشگاه، دکتر عنایت اله شعبانی، رئیس کالج بین‌الملل دانشگاه، دکتر نسرین دشتی، مدیر امور آموزشی دانشجویان بین‌الملل، دکتر شکوه ورعی، مدیر دفتر توسعه آموزش پردیس بین‌الملل، دکتر منیر مرادزاده و دکتر محمدرضا دلنوازی، معاونان آموزشی دانشکده‌های دندانپزشکی و داروسازی پردیس بین‌الملل و دکتر محمود اعظمی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه نیز حضور داشتند.
در آغاز مهشاد فیروزپور، مسئول دایره امتحانات پردیس بین‌الملل گزارشی از وضعیت تحصیلی و برگزاری امتحانات دانشجویان بین‌الملل ارائه کرد و به بیان توضیحاتی در خصوص حضور قابل‌توجه دانشجویان در امتحانات برگزار شده علی‌رغم وجود مسائلی در رفت و آمد آن‌ها پرداخت.
در این بخش اعضای شورای آموزشی پردیس بین‌الملل بر اهمیت شرکت حضوری دانشجویان خارجی در کلاس‌ها تأکید کردند و مقرر شد تمهیداتی برای رفع موانع موجود در صدور ویزای آنها در نظر گرفته شود.  
سپس دکتر دقیقی، معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل، دستورالعمل نظارت معاونت‌های آموزشی و پژوهشی پردیس بین‌الملل بر جلسات دفاع از پایان‌نامه دانشجویان بین‌الملل را تشریح کرد و با تکیه بر دیدگاه‌های حاضران قرار شد مجدداً بررسی‌های لازم انجام و این دستورالعمل در جلسه آتی نیز مطرح شود.
در ادامه، دکتر زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل نیز گزارشی از رشته‌هایی که مجوز ارائه به صورت مجازی و غیرحضوری دارند، بیان کرد.
دکتر ورعی، مدیر دفتر توسعه آموزش پردیس بین‌الملل نیز به فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام این دفتر اشاره کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
در پایان، تعدادی از پرونده‌های آموزشی دانشجویان بین‌الملل مطرح و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close