کد: 1287-357782      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۹ ارديبهشت   تعداد بازدید : 439

معاون بین‌الملل دانشگاه از شرایط و امکانات خوابگاه پسرانه دانشجویان بین‌الملل دمشق بازدید کرد

دکتر محمد حسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه برای دومین بار از خوابگاه پسرانه دانشجویان بین‌الملل دمشق بازدید و ضمن گفتگو با دانشجویان در جریان مسائل و دغدغه‌های آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این بازدید که یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 انجام شد، دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل، دکتر سیدرضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و دکتر کوثر اثناعشری، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل نیز حضور داشتند.
در آغاز معاون بین‌الملل دانشگاه و هیأت همراه در گفتگو با بابک بابایی، مسئول خوابگاه پسرانه دمشق، به بررسی شرایط این مجموعه از جمله سالن‌های ورزشی و مطالعه پرداختند.
این گروه سپس با حضور در واحدهای مختلف خوابگاه دمشق از نزدیک با دانشجویان دیدار و وضعیت و امکانات داخلی هریک از واحدها را بررسی کردند.
دانشجویان طی این دیدار ضمن اعلام رضایت از شرایط خوابگاه، کم بودن فضای اتاق‌ها نسبت به تعداد نفرات و پایین بودن سرعت اینترنت را مهم‌ترین دغدغه‌های خود دانستند.
آن‌ها همچنین به طرح درخواست‌هایی در خصوص اعطای بورسیه تحصیلی، تسریع در روند صدور روادید و امور کنسولی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در محیط خوابگاه‌ها نیز پرداختند.
معاون بین‌الملل دانشگاه نیز از مدیر توسعه امور بین‌الملل، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل و معاونان آموزشی و دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل خواست تا دغدغه‌های دانشجویان در حوزه‌های مرتبط را بررسی کرده و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.
توضیح اینکه خوابگاه دمشق در پنج طبقه و با ظرفیت 140 نفر، در حال حاضر پذیرای 115 دانشجو از کشورهای افغانستان، پاکستان، هند، کشمیر، عراق، لبنان، اندونزی، غنا، گامبیا، زیمباوه، تانزانیا، نیجریه و سیرالئون است.

 



 

 

خبر و عکس: مهناز وحیدی

 

نظر شما :
captcha
Close