کد: 1287-357787      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۹ ارديبهشت   تعداد بازدید : 397

سومین جلسه شورای آموزشی کالج بین‌الملل دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه شورای آموزشی کالج بین‌الملل دانشگاه با بررسی آیین‌نامه آموزشی دانشجویان بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که شنبه 17 اردیبهشت 1401 برگزار شد، دکتر عنایت اله شعبانی، رئیس کالج بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمود قاضی خوانساری، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، دکتر زینب صیامی، معاون آموزشی و پژوهشی کالج بین‌الملل، دکتر فاطمه بهرام نژاد، مدیر دفتر توسعه آموزش کالج بین‌الملل و دکتر امیر زند مقدم و دکتر محمد جعفر کندی، مدیران آموزشی و اجرایی معاونت آموزشی کالج بین‌الملل حضور داشتند.
در ابتدا، دکتر شعبانی و دکتر صیامی توضیحاتی در خصوص آغاز به فعالیت بخش VR برای دانشجویان بین‌الملل، بهبود کیفیت آموزش و طرح موضوعات و مسائل آموزشی پرداختند.
همچنین بررسی آیین‌نامه آموزشی دانشجویان خارجی کالج بین‌الملل در دستور کار قرار گرفت و بر اهمیت اجرای آن تأکید شد.
سپس دکتر قاضی خوانساری لازمه اخذ واحدهای تخصصی زبان انگلیسی را گذراندن دروس پیش‌نیاز دانست و گفت: در این زمینه لزوم تعامل بیشتر میان کالج و پردیس بین‌الملل دانشگاه احساس می‌شود.
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: این در حالی است که باید محدودیت‌هایی توسط پردیس بین‌الملل پیش‌بینی شود تا دانشجو به شرط گذراندن کلاس‌های کالج، امکان اخذ واحدهای تخصصی را داشته باشد.
دکتر رضایت نیز بر بررسی هر چه بیشتر موضوع گذراندن دروس پیش‌نیاز زبان پیش از اخذ دروس تخصصی تأکید کرد و پیشنهاد داد تا در جلسه‌ای با حضور مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل و دیگر مسئولان مرتبط، این مقوله مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

نظر شما :
captcha
Close