کد: 1287-357792      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۰ ارديبهشت   تعداد بازدید : 495

مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت‌علمی معاونت و پردیس بین‌الملل دانشگاه به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد

مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت‌علمی معاونت و پردیس بین‌الملل به مناسبت عید سعید فطر و با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه و دکتر سید مجتبی دقیقی، معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، این مسابقات به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل و با هدف افزایش فعالیت جسمی و ایجاد روحیه نشاط و شادمانی، 18 و 19 اردیبهشت 1401 در ساختمان حجت دوست برگزار شد.
کارکنان و اعضای هیأت‌علمی معاونت و پردیس بین‌الملل در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های ورزشی فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، درازنشست و طناب زنی به رقابت پرداختند.
در مسابقات آقایان و در رشته تنیس روی میز دکتر محمدحسین آیتی مقام اول، سید محمد شاه طاهری مقام دوم و پدرام کیهانی مقام سوم و در رشته دارت جواد رنجبری، سهراب تقی پور و علیرضا علیپور جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته فوتبال دستی نیز میثم خلیلی و محمدرضا یاحقی مقام اول، علی موسوی و میثم اصغریان مقام دوم و محمد شهاب و محمدرضا بهادرخانی مقام سوم را به دست آوردند.
در مسابقات بانوان نیز در رشته درازنشست، صفورا ستاری و مریم صابری پور مقام نخست مشترک و محبوبه شمس نیز مقام دوم را کسب و در رشته طناب زنی نیز گویچک محمدی، مونا شاکر و نگار نوری، جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.
همچنین مریم عنبری، محبوبه عنبری و لیلا کرمی نفرات اول تا سوم رشته دارت شدند و مینا حاج ابراهیم، سهیلا سلطانی و سیما سلطانی مقام اول تا سوم رشته فوتبال دستی را به دست آوردند.

 

 

 

 

تنظیم خبر: مهناز وحیدی


 

نظر شما :
captcha
Close