کد: 1287-357826      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۲ خرداد   تعداد بازدید : 441

قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های حوزه آموزش بین‌الملل دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته آموزش

به مناسبت فرارسیدن هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، از تلاش‌های حوزه آموزش بین‌الملل در شورای مدیران معاونت بین‌الملل تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این نشست که دوشنبه 2 خرداد 1401 در سالن شورای این معاونت برپا شد، دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل دانشگاه از تلاش‌ها و زحمات حوزه آموزش دانشگاه به ویژه همکاران معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل تقدیر کرد.
وی یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه در دوره مدیریتی جدید را بین‌المللی سازی دانست و گفت: دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی پردیس بین‌الملل و سایر گروه ها و دانشکده‌های دانشگاه با آموزش بیش از یک هزار و 300 دانشجوی خارجی از 54 کشور جهان، نقش کلیدی را در مسیر بین‌المللی سازی ایفا می‌کنند.
معاون بین‌الملل دانشگاه سپس دستاوردهای حیطه آموزش بین‌الملل طی ماه‌های اخیر را تشریح و از فعال شدن دفتر مطالعات و توسعه آموزش (EDO) و ارتباط نزدیک معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل با مرکز تحقیق و توسعه آموزش دانشگاه به عنوان بخشی از این پیشرفت‌ها یاد کرد.
دکتر آیتی افزود: در راستای برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه اساتید و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته ضمن اینکه دوره‌های آموزشی جدیدی چون هوش مصنوعی نیز برای دانشجویان بین‌المللی تعریف شده است.
وی از افزایش سطح کمی و کیفی در پذیرش دانشجویان بین‌الملل به عنوان دیگر دستاورد این حوزه نام برد و گفت: این در حالی است که نظارت جدی بر برگزاری کلاس‌ها و امتحانات و رفع مشکلات دانشجویان بین‌الملل با تکیه بر مسائل ناشی از همه‌گیری کرونا و مشکل رفت و آمد آن‌ها انجام شده است.
دکتر آیتی همچنین تعامل نزدیک معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل با معاونت آموزشی دانشگاه و وزارت بهداشت را نیز نقطه عطف فعالیت‌های انجام شده، عنوان کرد.
سپس دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل ضمن تشکر از توجه معاون بین‌الملل دانشگاه، وجود نیروی انسانی پر تلاش و کارا در معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل را یکی از مزیت‌های حوزه آموزش دانشگاه دانست و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل، پذیرش دانشجویان ایرانی و بین‌الملل مطابق با تصمیمات دانشگاه و وزارت بهداشت در مسیر صحیح خود پیش می رود.
وی همچنین از حمایت و‌ همدلی بخش‌های مختلف دانشگاه به ویژه معاونت آموزشی و مدیران و مسئولان ارشد آن از حوزه آموزش بین‌الملل تقدیر کرد.
در پایان این بخش، اعضای شورای مدیران معاونت بین‌الملل از زحمات معاونت آموزشی پردیس بین‌الملل قدردانی کردند و کیک گرامیداشت هفته آموزش نیز بریده شد.

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close