کد: 1287-357836      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۳ خرداد   تعداد بازدید : 292

فارغ‌التحصیل بین‌الملل زبان فارسی: درک و فهمیدن زبان فارسی در زندگی و درس خیلی به من کمک کرد

آسوما فارغ‌التحصیل دانشجوی بین‌الملل زبان فارسی از کشور غنا، تاکید کرد: اگر فردی فارسی را خوب یاد بگیرد و بتواند در کلاس‌ها هم آن چیزی که استاد یاد می‌دهد را متوجه می‌شود و درس علوم پزشکی را هم خیلی راحت‌تر درک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم بزرگداشت حکیم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی روز یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 در تالار ابن‌سینا با حضور رئیس دانشگاه و برگزار شد؛ در حاشیه این مراسم آسوما فارغ‌التحصیل دانشجوی بین‌الملل زبان فارسی از کشور غنا با بیان اینکه وقتی وارد کشور ایران شدم فارسی را خوب نمی‌توانستم صحبت کنم؛ گفت: از زمانی که فارسی را یاد گرفتم ارتباطم با بقیه بیشتر و بهتر شد.
وی افزود: کلاً دو سال اولی که وارد ایران شدم اصلاً فارسی بلد نبودم جدا زندگی می‌کردم و فقط با بچه‌های بین‌الملل ارتباط داشتم اما به‌محض اینکه کلاس فارسی را گذراندم می‌توانستم با ایرانیان صحبت و ارتباط برقرار کنم.  
آسوما تصریح کرد: وقتی زبان فارسی را یاد گرفتم در زندگی از لحاظ روحی و درسم هم بهتر شد. اگر فردی فارسی را خوب یاد بگیرد و بتواند در کلاس‌ها هم آن چیزی که استاد یاد می‌دهد را متوجه می‌شود و درس علوم پزشکی را هم خیلی راحت‌تر درک می‌کند.

نظر شما :
captcha
Close