کد: 1287-357840      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۹ خرداد   تعداد بازدید : 569

جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود

جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با شعار "همبستگی جهانی برای آینده‌ای بهتر" برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل در این جشنواره که سه‌شنبه 17 خرداد 1401 از ساعت 14 لغایت 17 در سالن آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری برپا می‌شود، دکتر محمدحسین قناعتی و دکتر سید محمد مقیمی، روسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، معاونان بین‌الملل و هیأت‌رئیسه دو دانشگاه، روسای دانشکده‌ها، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمعی از اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.
بنابراین گزارش روسا و معاونان بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در جشنواره مذکور سخنرانی خواهند کرد ضمن اینکه پخش کلیپ‌ معرفی دو دانشگاه و مصاحبه با اساتید و دانشجویان بین‌الملل در کنار سخنرانی تعدادی از سفرای کشورها از دیگر برنامه‌های جشنواره خواهد بود.
برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نیز در جشنواره روز بین‌الملل دو دانشگاه اجرا خواهد شد ضمن اینکه از برگزیدگان فعالیت‌های بین‌المللی دو دانشگاه با حضور مسئولان تقدیر به عمل می‌آید.
توضیح اینکه علاقه‌مندان برای شرکت غیرحضوری در این برنامه می‌توانند پس از نصب نرم‌افزار زوم، از طریق شناسه جلسه (Meeting ID) 84144243139 و کلمه عبور TUMS اقدام کنند.
همچنین جشنواره روز بین‌الملل به صورت زنده از صفحات رسمی معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران (tums.gsia@) و معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران (ut.international@) در اینستاگرام پخش خواهد شد.

 

 

خبر: مهناز وحیدی

نظر شما :
captcha
Close