کد: 1287-357852      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ شنبه ۲۱ خرداد   تعداد بازدید : 363

برگزیده جشنواره روز بین الملل دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران: فعالیت‌های دانشگاه در سطح منطقه افتخارآمیز است

دکتر حسین باقری، استاد دانشکده توان‌بخشی دانشگاه، فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و جذب دانشجویان خارجی را افتخارآمیز دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین باقری استاد دانشکده توان‌بخشی و عضو هیئت‌علمی برگزیده حوزه فعالیت‌های بین‌المللی، با اشاره به سابقه فعالیت‌های خود در عرصه بین‌المللی گفت:  بیش از 10 سال است که در آموزش دانشجویان بین‌المللی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشارکت دارم.
وی با اشاره به دلایل انتخاب خود به‌عنوان برگزیده گفت: این را باید از مسئولان دانشکده و معاونت بین‌المللی بپرسید اما به‌طورکلی در این 10 سال به تدریس کلاس‌های عملی و تئوری دانشجویان بین‌المللی مشغول بودم و سعی کردم علمی را که به دانشجویان خودمان منتقل می‌کنم به آنان نیز آموزش دهم.
دکتر باقری برافزایش تعاملات بین‌المللی اساتید تأکید کرد و گفت: تدریس به زبان انگلیسی و جذب دانشجویان خارجی برای دانشگاه مزیت‌های بسیاری دارد. در دانشگاه علوم پزشکی تهران اساتید توانمندی داریم که با تقویت زبان انگلیسی  می‌توانند دانش خود را در اختیار دانشجویان بین‌المللی قرار دهند و لازم است دانشگاه هم امکان توسعه ارتباطات بین‌المللی را برای اساتید فراهم کند.
دکتر باقری فعالیت دانشگاه را در منطقه افتخارآمیز دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران توانمندی خودشان را در منطقه نشان داده‌اند و ما باید جایگاه دانشگاه را در عرصه بین‌المللی ارتقا دهیم و در کشورهای منطقه سرآمد باشیم.
  

نظر شما :
captcha
Close