کد: 1287-357856      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ خرداد   تعداد بازدید : 495

درخشش دانشجویان خارجی پردیس بین‌الملل در اولین دوره مسابقات ورزشی آمادگی جسمانی دانشگاهیان کیش

همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع)، اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی ویژه جامعه دانشگاهی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، در این دوره از مسابقات که روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ با حضور دانشجویانی از پردیس‌های دانشگاهی برگزار شد، بیش از ۶۰ دانشجوی بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از کشورهای عراق، لبنان، پاکستان، هند و افغانستان شرکت کردند.
بنابراین گزارش حسین غالب، محمد رضا و نیها ملک، دانشجویان بین‌الملل شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل طی این مسابقات موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند و در مجموع  دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب سه عنوان دومی و سومی، بالاتر از دیگر دانشگاه‌ها قرار گرفت.
این مسابقات، از سری مسابقات ورزشی پس از تشکیل هیأت ورزش‌های دانشگاهی جزیره کیش است که به صورت منظم تا پایان سال برگزار می‌شود.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی واحد دانشجویی پردیس کیش، دانشجویان در فواصل میان مسابقات به تمرین و کسب آمادگی‌های لازم می‌پردازند.
توضیح اینکه دکتر سید مهدی رضایت، معاون آموزشی پردیس بین‌الملل، احسان رحیمی، مدیر امور اجرایی و مهناز خسروی نژاد، مسئول واحد دانشجویی و تربیت‌بدنی شعبه جزیره کیش پردیس بین‌الملل و عضو هیأت‌رئیسه هیأت ورزش‌های دانشگاهی کیش، دانشجویان را در این دوره از مسابقات همراهی کردند.



 

 

نظر شما :
captcha
Close