کد: 1287-357860      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۳ خرداد   تعداد بازدید : 513

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه سلیمان دمیرل /کنگره بین‌المللی خدمات سلامت در اسپارتای ترکیه برگزار شد

کنگره بین‌المللی خدمات سلامت با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و سلیمان دمیرل ترکیه در شهر اسپارتا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، کنگره مذکور به دنبال امضای تفاهم همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه سلیمان دمیرل ترکیه 20 تا 22 خرداد 1401 (10 تا 12 ژوئن 2022) در پنلهایی با موضوعات مختلف ارائه خدمات سلامت، به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
دکتر آرمان زرگران، استادیار داروسازی سنتی و مدیر توسعه امور بین‌الملل دانشگاه به دعوت دانشگاه سلیمان دمیرل در کنگره خدمات سلامت به صورت حضوری و به عنوان سخنران کلیدی و مدعو شرکت داشت.
وی در پنل تاریخ و اخلاق پزشکی کنگره در خصوص نقش رازی در حوزه داروسازی و شیمی  به ایراد سخنرانی پرداخت و همچنین طی روز دوم نیز در کارگاه گیاهان دارویی موضوع "از طب سنتی تا داروسازی مدرن" را برای اساتید و دانشجویان داروسازی تدریس کرد. 
از دیگر برنامه‌های این کنگره پنل تخصصی آنلاین با موضوع طب سنتی و گیاهان دارویی مبتنی بر شواهد بود که توسط دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران مدیریت و برگزار شد. 
دکتر زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل در حاشیه کنگره مذکور از انجام توافقاتی برای توسعه همکاری‌ها با دانشگاه سلیمان دمیرل و انجام چند پروژه علمی مشترک با این مجموعه خبر داد. 
وی همچنین تصریح کرد: در کنگره  بین المللی خدمات سلامت هزینه های مالی به طور کامل با طرف ترکیه ای بوده و دانشگاه علوم پزشکی تهران تنها در حوزه علمی مشارکت داشته است. 
 
 
 
 
 
 
خبر: مهناز وحیدی
نظر شما :
captcha
Close