کد: 1287-357867      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۴ خرداد   تعداد بازدید : 266

دکتر زرگران: اعضای هیأت‌علمی و کارشناسانی که در حوزه بین‌الملل فعالیت دارند بسیار توانمند هستند

مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل دانشگاه تاکید کرد: واحد بین‌الملل و دیپلماسی علمی بسیار مهم و پراهمیت است چراکه نمایش توانمندی علمی دانشگاه را در سطح جهانی نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر آرمان زرگران، مدیر توسعه امور بین‌الملل معاونت بین‌الملل در حاشیه جشنواره روز بین الملل با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران به‌صورت مشترک برگزارکننده این جشنواره هستند؛ گفت: از سه دوره پیش دو دانشگاه برای نشان‌دادن «همبستگی و وحدتشان» این برنامه را به طور مشترک برگزار می‌کردند که البته به علت پاندمی کرونا وقفه داشت، در سال گذشته برنامه به‌صورت مجازی و حضوری به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و قبل‌تر از آن دانشگاه علوم پزشکی تهران که هرسال یک‌بار جابه‌جا می‌شود و امسال ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان این برنامه هستیم.
وی افزود: این جشنواره را همیشه با حضور سفرا، دانشجویان خارجی، هیئت‌رئیسه دو دانشگاه و مدیران مرتبط برگزار خواهیم کرد و از برگزیدگان فعالیت‌های بین‌الملل دو دانشگاه، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان منتخب تقدیر خواهیم کرد.
دکتر زرگران ادامه داد: یکی از اهداف ما تشویق کردن و توجه به جامعه علمی دانشگاهی‌مان در حوزه بین‌الملل است چراکه به‌عنوان یک دانشگاه بین‌المللی افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بسیار توانمند هستند، به‌عنوان ساختار مدیریتی دانشگاه وظیفه‌داریم از اعضا هیئت‌علمی که تلاش و زحمت می‌کشند، حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: در جشنواره امسال برگزیدگان در حوزه‌های مختلف انتخاب شدند و هر حوزه معاونتی وظیفه‌ی انتخاب برگزیدگان خودش را بر اساس تعداد مقالات، شاخص‌های آموزشی، تعداد دانشجویان خارجی و ... به عهده داشت  و علاوه بر این امسال از اساتید برگزیده دانشکده‌ها هم تقدیر شد.
دکتر زرگران با بیان اینکه واحد بین‌الملل و دیپلماسی علمی بسیار مهم و پراهمیت است چراکه نمایش توانمندی علمی دانشگاه را در سطح جهانی نشان می‌دهد؛ خاطرنشان کرد:  ما آن‌قدر توانمند هستیم که بیش از یک هزار و 300 دانشجوی مختلف را از کشورهای دنیا پذیرای آموزششان شده‌ایم و این اهمیت دانشگاه علوم پزشکی تهران را در سطح منطقه و بین‌المللی نشان می‌دهد. امروز فرصتی برای نمایش این توانمندی‌ها است و از تمامی برگزیدگان که نشان‌دهنده نشان علمی‌مان هستند، تقدیر می‌کنیم.

نظر شما :
captcha
Close