کد: 1287-357868      تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۵ خرداد   تعداد بازدید : 224

در حاشیه جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه/ دکتر علی‌ اکبری ساری: معلمی افتخار بزرگی برایم است

پژوهشگر برگزیده حوزه فعالیتهای بین‌الملل دانشگاه گفت: تحقیق و پژوهش با همکاری دانشجویان بین‌الملل منجر به تولید محصول مشترک بین چند کشور می‌شود و ازنظر علمی، فرهنگی و تبلیغاتی جایگاه کشور را ارتقا می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی‌ اکبری ساری، پژوهشگر برگزیده حوزه فعالیت‌های بین‌الملل دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از برگزیده شدن در جشنواره گفت: باعث  افتخار است که معلم دانشگاه باشم و در کنار معلمی در حیطه‌ی نظام سلامت، تحقیق و پژوهش انجام دهم و به دانشجوهای بین‌الملل دانشگاه کمک کنم.
وی علت انتخاب خود را استاد راهنمای پایان‌نامه بیش از ده دانشجوی بین‌الملل دانست و افزود: این انتخاب از جهت تولید دانش و مقالاتی که این دانشجویان منتشر کرده‌اند تأثیر داشته است زیرا تقریباً نیمی از دانشجویان مقطع دکترا و دانشجویان گواهی عالی بهداشت عمومی مقالات متعددی در مجلات معتبر منتشر کرده‌اند.
دکتر اکبری ساری افزود: معلمی به‌خودی‌خود یک افتخار بزرگ است اما فعالیت در حیطه‌ی روابط بین‌الملل و تحقیق و آموزش به دانشجویانی که از کشورهای دیگر وارد کشور می‌شوند منجر به تولید محصول مشترک میان چند کشور می‌شود که ازنظر علمی،  فرهنگی و تبلیغاتی  جایگاه کشور را ارتقا می‌دهد.
وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره‌ گفت: خدا را شاکرم که امسال با کنترل نسبی همه‌گیری کووید 19 همه اساتید و دانشجویان توانستند در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دورهم جمع‌شویم و امیدوارم که بتوانیم به‌درستی به وظیفه خود عمل کنیم.
 

نظر شما :
captcha
Close